Příští rok můžeme konečně očekávat příchod zcela nové generace Opelu Astra, který dostane radikálnější design a zcela novou paletu motorů. Do té doby se Opel rozhodl, že aby zkrátil čekání na novou generaci, představí faceliftovanou Astru.
Příští rok můžeme konečně očekávat příchod zcela nové generace Opelu Astra, který dostane radikálnější design a zcela novou paletu motorů. Do té doby se Opel rozhodl, že aby zkrátil čekání na novou generaci, představí faceliftovanou Astru.
Současný Opel Astra se dočká hlavně technického faceliftu. To znamená, že největší novinkou bude výměna starého dieselového motoru 1.7 CDTI za modernější jednotku 1.6 CDTI s výkonem 136 koní a točivým momentem 320 Nm. S novým motorem vůz akceleruje z 0 na 100 km/h za 10,3 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 200 km/h. Současná Astra 1.6 CDTI splní přísnou emisní normu Euro 6 a jeho spotřeba klesne pod 4 litry na 100 km.
Důležité změny se naštěstí podívají i do interiéru. V nabídce tak přibude informační systém IntelliLink, jenž dostane nově sedmipalcovou dotykovou obrazovku. Už v základní konfiguraci bude Astra disponovat CD přehrávačem s konektivitou Bluetooth a vstupy Aux a USB. . Ve vyšší specifikaci si pak zákazník navíc dopřeje GPS navigaci s mapovými podklady celé Evropy.
V příplatkovém balíčku Active se v průběhu příštího roku objeví také LED diody pro denní svícení, dekor interiéru v klavírní černé nebo sedadla, která jsou čalouněna kombinací látky a kůže.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?