Opel v těchto dnech zveřejnil český ceník svého modelu Insignia Country Tourer. Základní cena startuje na částce 783.900 korun, přičemž vůz je osazen turbodieselem o objemu 2.0 CDTI a o výkonu 120 kW. Motorizace je zkombinována se šestistupňovým manuálem.
Opel v těchto dnech zveřejnil český ceník svého modelu Insignia Country Tourer. Základní cena startuje na částce 783.900 korun, přičemž vůz je osazen turbodieselem o objemu 2.0 CDTI a o výkonu 120 kW. Motorizace je zkombinována se šestistupňovým manuálem.
Insignia Country Tourer se oproti běžné verzi Sports Tourer liší hned několika detaily. Těmi jsou oplastovaná karoserie, zvýšená světlá výška o 20 milimetrů a také pohon všech kol.
Základní výbava vozidla vychází z verze Edition, jejíž součástí je spousta prvků. Za zmínku tak stojí například tempomat, automatická klimatizace, kožený volant s ovládáním rádia nebo bederní opěrka. Dále nechybí ani litá 18palcová kola či adaptivní podvozek FlexRide.
Kdo má rád příplatky, ten si přijde na své. Insignia Country Tourer nabízí totiž hned několik příplatkových paketů. V nabídce je například sada Premium Country Tourer za 40.000 korun, která zahrnuje automatickou dvouzónovou klimatizaci, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, systém Bluetooth, automatická světla s detekcí tunelů, elektrochromatické zpětné zrcátko či diody pro denní svícení a alarm.
Dále je tu sada pro snadné řízení za 55.000 korun, která pro změnu obsahuje adaptivní bi-xenonové světlomety AFL, pokročilý parkovací asistent, parkovací kameru a kameru Opel Eye s rozpoznáním dopravních značek, která také upozorňuje na vybočení z jízdního pruhu a na hrozící čelní srážku.
Pod kapotou nové Insignie Country Tourer lze mít hned několik motorů. V nabídce je dále přítomen motor 2.0 CDTI BiTurbo o výkonu 143 kW, který používá šestistupňovou automatickou převodovku. Dále je v nabídce zážehový 2.0 Turbo se 184 kW, kde je možné mít za příplatek 50.000 Kč též automat.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.