Opel v těchto dnech zveřejnil český ceník svého modelu Insignia Country Tourer. Základní cena startuje na částce 783.900 korun, přičemž vůz je osazen turbodieselem o objemu 2.0 CDTI a o výkonu 120 kW. Motorizace je zkombinována se šestistupňovým manuálem.
Opel v těchto dnech zveřejnil český ceník svého modelu Insignia Country Tourer. Základní cena startuje na částce 783.900 korun, přičemž vůz je osazen turbodieselem o objemu 2.0 CDTI a o výkonu 120 kW. Motorizace je zkombinována se šestistupňovým manuálem.
Insignia Country Tourer se oproti běžné verzi Sports Tourer liší hned několika detaily. Těmi jsou oplastovaná karoserie, zvýšená světlá výška o 20 milimetrů a také pohon všech kol.
Základní výbava vozidla vychází z verze Edition, jejíž součástí je spousta prvků. Za zmínku tak stojí například tempomat, automatická klimatizace, kožený volant s ovládáním rádia nebo bederní opěrka. Dále nechybí ani litá 18palcová kola či adaptivní podvozek FlexRide.
Kdo má rád příplatky, ten si přijde na své. Insignia Country Tourer nabízí totiž hned několik příplatkových paketů. V nabídce je například sada Premium Country Tourer za 40.000 korun, která zahrnuje automatickou dvouzónovou klimatizaci, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, systém Bluetooth, automatická světla s detekcí tunelů, elektrochromatické zpětné zrcátko či diody pro denní svícení a alarm.
Dále je tu sada pro snadné řízení za 55.000 korun, která pro změnu obsahuje adaptivní bi-xenonové světlomety AFL, pokročilý parkovací asistent, parkovací kameru a kameru Opel Eye s rozpoznáním dopravních značek, která také upozorňuje na vybočení z jízdního pruhu a na hrozící čelní srážku.
Pod kapotou nové Insignie Country Tourer lze mít hned několik motorů. V nabídce je dále přítomen motor 2.0 CDTI BiTurbo o výkonu 143 kW, který používá šestistupňovou automatickou převodovku. Dále je v nabídce zážehový 2.0 Turbo se 184 kW, kde je možné mít za příplatek 50.000 Kč též automat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?