Opel v těchto dnech zveřejnil český ceník svého modelu Insignia Country Tourer. Základní cena startuje na částce 783.900 korun, přičemž vůz je osazen turbodieselem o objemu 2.0 CDTI a o výkonu 120 kW. Motorizace je zkombinována se šestistupňovým manuálem.
Opel v těchto dnech zveřejnil český ceník svého modelu Insignia Country Tourer. Základní cena startuje na částce 783.900 korun, přičemž vůz je osazen turbodieselem o objemu 2.0 CDTI a o výkonu 120 kW. Motorizace je zkombinována se šestistupňovým manuálem.
Insignia Country Tourer se oproti běžné verzi Sports Tourer liší hned několika detaily. Těmi jsou oplastovaná karoserie, zvýšená světlá výška o 20 milimetrů a také pohon všech kol.
Základní výbava vozidla vychází z verze Edition, jejíž součástí je spousta prvků. Za zmínku tak stojí například tempomat, automatická klimatizace, kožený volant s ovládáním rádia nebo bederní opěrka. Dále nechybí ani litá 18palcová kola či adaptivní podvozek FlexRide.
Kdo má rád příplatky, ten si přijde na své. Insignia Country Tourer nabízí totiž hned několik příplatkových paketů. V nabídce je například sada Premium Country Tourer za 40.000 korun, která zahrnuje automatickou dvouzónovou klimatizaci, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, systém Bluetooth, automatická světla s detekcí tunelů, elektrochromatické zpětné zrcátko či diody pro denní svícení a alarm.
Dále je tu sada pro snadné řízení za 55.000 korun, která pro změnu obsahuje adaptivní bi-xenonové světlomety AFL, pokročilý parkovací asistent, parkovací kameru a kameru Opel Eye s rozpoznáním dopravních značek, která také upozorňuje na vybočení z jízdního pruhu a na hrozící čelní srážku.
Pod kapotou nové Insignie Country Tourer lze mít hned několik motorů. V nabídce je dále přítomen motor 2.0 CDTI BiTurbo o výkonu 143 kW, který používá šestistupňovou automatickou převodovku. Dále je v nabídce zážehový 2.0 Turbo se 184 kW, kde je možné mít za příplatek 50.000 Kč též automat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.