Britská automobilka McLaren pomalu a jistě chystá model s kódovým označením P13, který bude menším sourozencem současného hypersportu McLarenu P1. Nový McLaren P13 přijede koncem příštího roku a na mušce bude mít výkonné a rychlé Porsche 911 Turbo.
Britská automobilka McLaren pomalu a jistě chystá model s kódovým označením P13, který bude menším sourozencem současného hypersportu McLarenu P1. Nový McLaren P13 přijede koncem příštího roku a na mušce bude mít výkonné a rychlé Porsche 911 Turbo.
Model P13 dostane uložený přeplňovaný osmiválec o objemu 3.8 litru, disponující výkonem kolem 450 koní. Hmotnost bude o pár desítek kilogramů nižší než u McLarenu MP4-12C, tudíž se dostane pod hranicí 1434 kg.
Design P13 se dle prvního renderu od Auto Expressu inspiruje hodně od modelu P1. K vidění tak je podobné ztvárnění přední části s dvěma nasávacími otvory v kapotě a přední světlomety s LED diodami. Samozřejmostí pro P13ku bude karbonový monokok karoserie.
McLaren P13 se chystá představit veřejnosti poprvé na konci příštího roku, následné prodeje se rozběhnou v roce 2015. Základní cena je již teď odhadnuta na částku 120 000 liber (v přepočtu cca 3 627 000 Kč).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.