V současné době je model Giulietta Quadrifoglio Verde to nejvrcholnější, co si můžete od italské automobilky Alfa Romeo pořídit. Tento vůz se řadí do kategorie „warm hatch“, což znamená, že se jedná o rychlý a zábavný vůz.
V současné době je model Giulietta Quadrifoglio Verde to nejvrcholnější, co si můžete od italské automobilky Alfa Romeo pořídit. Tento vůz se řadí do kategorie „warm hatch“, což znamená, že se jedná o rychlý a zábavný vůz.
Nejnovější zprávy z automobilky ale nyní říkají, že se budoucí nová generace Giulietty dočká i velice sportovní varianty, která znovu opráší označení GTA. Aby se verze GTA mohla rovnat s konkurencí v podobě VW Golfu GTI či budoucího Peugeotu 308 GTI, dostane tato sportovní Alfa motorizaci, jenž bude převzata od své menší sourozenkyně Alfy Romeo 4C!
Pro neznalce je nutné uvést, že se jedná o motorizaci 1750 TBi, disponující výkonem 177 kW a točivým momentem 350 Nm. Pro srovnání, současná vrcholná Alfa Romeo Giulietta QV má výkon 173 kW a 340 N.m. Říkáte si, že to není zas až takový nárůst? To se jen zdá, díky motoru z modelu 4C je již teď jistá 22 kg úspora na váze, a to nepočítáme novou koncepci karoserie, která u Giulietty váhu ještě více sníží.
Alfa Romeo Giulietta GTA bude podle evropského šéfa produktového marketingu Alberta Cavaggioniho výrazně výkonnější a při jejím vývoji budou brány dokonce v potaz i konkurenti, kterými jsou například Mercedes A 45 AMG nebo Audi S3!
Doufejme jen, že si inženýři neukousnou moc velké sousto a výsledná Giulietta GTA se po Alfě 4C stane druhým nejsportovnějším vozem v nabídce značky.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.