Společnost Jaguar si pro nadcházející zimu připravila zvláštní edici svého sedanu XF, který nabízí navíc oproti obyčejným verzím vak na lyže nebo vyhřívání čelního skla a volantu.
Společnost Jaguar si pro nadcházející zimu připravila zvláštní edici svého sedanu XF, který nabízí navíc oproti obyčejným verzím vak na lyže nebo vyhřívání čelního skla a volantu.
Ve standardu je XF Winter Edition dále vybaven vyhřívanými předními koženými sedadly, vyhřívaným volantem nebo uzavíratelným průvlakem a vakem na lyže. Dále ve výbavě nechybí ani systém Bluetooth či zadní parkovací asistent. Aby vůz vypadal i zvenku excelentně, tak XF Winter Edition dostal povedená 19“ litá kola.
Pod kapotou Jaguaru XF Winter Edition se skrývá přeplňovaný benzinový šestiválec o výkonu 340 koní a točivém momentu 450 Nm. Motorizace spolupracuje výhradně s osmistupňovým automatem, přičemž poháněny jsou obě nápravy.
Pro náročnější klienty si Jaguar dále připravil doplňující balíček, nesoucí název Wintersport. Ten oproti verzi Winter přidává navíc aerodynamický paket a 20“ kola z lehkých slitin. Za tento paket si zákazníci připlatí 39.010 korun.
Jaguar XF Winter Edition s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem a pohonem všech kol stojí 1.450.592 korun, za což si zákazník odveze opravdu dobře vybavený a fungující vůz.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?