Společnost Jaguar si pro nadcházející zimu připravila zvláštní edici svého sedanu XF, který nabízí navíc oproti obyčejným verzím vak na lyže nebo vyhřívání čelního skla a volantu.
Společnost Jaguar si pro nadcházející zimu připravila zvláštní edici svého sedanu XF, který nabízí navíc oproti obyčejným verzím vak na lyže nebo vyhřívání čelního skla a volantu.
Ve standardu je XF Winter Edition dále vybaven vyhřívanými předními koženými sedadly, vyhřívaným volantem nebo uzavíratelným průvlakem a vakem na lyže. Dále ve výbavě nechybí ani systém Bluetooth či zadní parkovací asistent. Aby vůz vypadal i zvenku excelentně, tak XF Winter Edition dostal povedená 19“ litá kola.
Pod kapotou Jaguaru XF Winter Edition se skrývá přeplňovaný benzinový šestiválec o výkonu 340 koní a točivém momentu 450 Nm. Motorizace spolupracuje výhradně s osmistupňovým automatem, přičemž poháněny jsou obě nápravy.
Pro náročnější klienty si Jaguar dále připravil doplňující balíček, nesoucí název Wintersport. Ten oproti verzi Winter přidává navíc aerodynamický paket a 20“ kola z lehkých slitin. Za tento paket si zákazníci připlatí 39.010 korun.
Jaguar XF Winter Edition s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem a pohonem všech kol stojí 1.450.592 korun, za což si zákazník odveze opravdu dobře vybavený a fungující vůz.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?