Společnost Jaguar si pro nadcházející zimu připravila zvláštní edici svého sedanu XF, který nabízí navíc oproti obyčejným verzím vak na lyže nebo vyhřívání čelního skla a volantu.
Společnost Jaguar si pro nadcházející zimu připravila zvláštní edici svého sedanu XF, který nabízí navíc oproti obyčejným verzím vak na lyže nebo vyhřívání čelního skla a volantu.
Ve standardu je XF Winter Edition dále vybaven vyhřívanými předními koženými sedadly, vyhřívaným volantem nebo uzavíratelným průvlakem a vakem na lyže. Dále ve výbavě nechybí ani systém Bluetooth či zadní parkovací asistent. Aby vůz vypadal i zvenku excelentně, tak XF Winter Edition dostal povedená 19“ litá kola.
Pod kapotou Jaguaru XF Winter Edition se skrývá přeplňovaný benzinový šestiválec o výkonu 340 koní a točivém momentu 450 Nm. Motorizace spolupracuje výhradně s osmistupňovým automatem, přičemž poháněny jsou obě nápravy.
Pro náročnější klienty si Jaguar dále připravil doplňující balíček, nesoucí název Wintersport. Ten oproti verzi Winter přidává navíc aerodynamický paket a 20“ kola z lehkých slitin. Za tento paket si zákazníci připlatí 39.010 korun.
Jaguar XF Winter Edition s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem a pohonem všech kol stojí 1.450.592 korun, za což si zákazník odveze opravdu dobře vybavený a fungující vůz.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?