Společnost Jaguar si pro nadcházející zimu připravila zvláštní edici svého sedanu XF, který nabízí navíc oproti obyčejným verzím vak na lyže nebo vyhřívání čelního skla a volantu.
Společnost Jaguar si pro nadcházející zimu připravila zvláštní edici svého sedanu XF, který nabízí navíc oproti obyčejným verzím vak na lyže nebo vyhřívání čelního skla a volantu.
Ve standardu je XF Winter Edition dále vybaven vyhřívanými předními koženými sedadly, vyhřívaným volantem nebo uzavíratelným průvlakem a vakem na lyže. Dále ve výbavě nechybí ani systém Bluetooth či zadní parkovací asistent. Aby vůz vypadal i zvenku excelentně, tak XF Winter Edition dostal povedená 19“ litá kola.
Pod kapotou Jaguaru XF Winter Edition se skrývá přeplňovaný benzinový šestiválec o výkonu 340 koní a točivém momentu 450 Nm. Motorizace spolupracuje výhradně s osmistupňovým automatem, přičemž poháněny jsou obě nápravy.
Pro náročnější klienty si Jaguar dále připravil doplňující balíček, nesoucí název Wintersport. Ten oproti verzi Winter přidává navíc aerodynamický paket a 20“ kola z lehkých slitin. Za tento paket si zákazníci připlatí 39.010 korun.
Jaguar XF Winter Edition s přeplňovaným třílitrovým šestiválcem a pohonem všech kol stojí 1.450.592 korun, za což si zákazník odveze opravdu dobře vybavený a fungující vůz.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?