Francúzsky sedan dostane nový naftový motor 2,0 Blue HDi vo výkonových verziách 110 kW a 132 kW.
Novinku pod kapotou sedanu strednej triedy ohlásil francúzsky Peugeot. Model 508 dostane koncom roka pod kapotu nový naftový štvorvalec 2,0 Blue HDi, ktorý spĺňa najprísnejšie emisné normy Euro 6.
Aktuálna ponuka naftového dvojlitra v Peugeote 508 ponúka výkonové verzie 103 kW a 120 kW. Novinka s označením Blue HDi dostane zvýšený výkon 110 kW, resp. 132 kW a technológiu SCR s katalyzátorom so vstrekovaním roztoku močoviny, ktorý obmedzí oxidy dusíka. To sa okrem iného prejaví aj na zníženej kombinovanej spotrebe paliva, ktorá poklesne z hodnoty 4,8 l/100 km na 4,1 l/100 km.
Naftový motor 2,0 Blue HDi sa čoskoro objaví aj v ďalších modeloch koncernu PSA – Peugeot 308, Citroen DS5 alebo Citroen C4 Picasso.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.