Francúzsky sedan dostane nový naftový motor 2,0 Blue HDi vo výkonových verziách 110 kW a 132 kW.
Novinku pod kapotou sedanu strednej triedy ohlásil francúzsky Peugeot. Model 508 dostane koncom roka pod kapotu nový naftový štvorvalec 2,0 Blue HDi, ktorý spĺňa najprísnejšie emisné normy Euro 6.
Aktuálna ponuka naftového dvojlitra v Peugeote 508 ponúka výkonové verzie 103 kW a 120 kW. Novinka s označením Blue HDi dostane zvýšený výkon 110 kW, resp. 132 kW a technológiu SCR s katalyzátorom so vstrekovaním roztoku močoviny, ktorý obmedzí oxidy dusíka. To sa okrem iného prejaví aj na zníženej kombinovanej spotrebe paliva, ktorá poklesne z hodnoty 4,8 l/100 km na 4,1 l/100 km.
Naftový motor 2,0 Blue HDi sa čoskoro objaví aj v ďalších modeloch koncernu PSA – Peugeot 308, Citroen DS5 alebo Citroen C4 Picasso.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?