Francúzsky sedan dostane nový naftový motor 2,0 Blue HDi vo výkonových verziách 110 kW a 132 kW.
Novinku pod kapotou sedanu strednej triedy ohlásil francúzsky Peugeot. Model 508 dostane koncom roka pod kapotu nový naftový štvorvalec 2,0 Blue HDi, ktorý spĺňa najprísnejšie emisné normy Euro 6.
Aktuálna ponuka naftového dvojlitra v Peugeote 508 ponúka výkonové verzie 103 kW a 120 kW. Novinka s označením Blue HDi dostane zvýšený výkon 110 kW, resp. 132 kW a technológiu SCR s katalyzátorom so vstrekovaním roztoku močoviny, ktorý obmedzí oxidy dusíka. To sa okrem iného prejaví aj na zníženej kombinovanej spotrebe paliva, ktorá poklesne z hodnoty 4,8 l/100 km na 4,1 l/100 km.
Naftový motor 2,0 Blue HDi sa čoskoro objaví aj v ďalších modeloch koncernu PSA – Peugeot 308, Citroen DS5 alebo Citroen C4 Picasso.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.