Volvo se na autosalon ve Frankfurtu chystá vyzbrojeno novým konceptem kupé, které odkazuje na ne až tak dávnou slavnou historii.
Volvo P1800 je jedním z nejslavnějších modelů Volva všech dob. Nádherné kupé si získalo srdce mnoha fanoušků značky a právě to automobilka potřebuje i nyní.
Nový Coupé Concept je navržen Thomasem Ingenlathem, tedy tím samým designerem, který pro Škodu stvořil druhou Octavii, druhou Fabii, Roomster a Yeti. Volvu udal nový designový směr charakteristický zejména specifickými diodovými světly pro denní svícení ve tvaru položeného T.
Celkový design vzpomíná na legendu. Dlouhá kapota vepředu i vzadu tvoří nezaměnitelnou siluetu atraktivního kupé, které vypadá dynamicky i ve chvíli, kdy stojí.
Interiér je futuristický, vévodí mu obří displej, který nahrazuje i většinu tlačítek. Uprostřed je malá, skleněná řadící páka - přesněji volič automatické převodovky. Jejím prostřednictvím putuje na kola výkon 400 koní, který produkuje přeplňovaný dvoulitr spolu s elektromotorem.
Koncept se bude prezentovat ve Frankfurtu. Je otázkou, zda jde jen o představení nového designového jazyka, nebo očekávání reakcí publika na nový typ vozu, který momentálně není v nabídce.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.