Volvo se na autosalon ve Frankfurtu chystá vyzbrojeno novým konceptem kupé, které odkazuje na ne až tak dávnou slavnou historii.
Volvo P1800 je jedním z nejslavnějších modelů Volva všech dob. Nádherné kupé si získalo srdce mnoha fanoušků značky a právě to automobilka potřebuje i nyní.
Nový Coupé Concept je navržen Thomasem Ingenlathem, tedy tím samým designerem, který pro Škodu stvořil druhou Octavii, druhou Fabii, Roomster a Yeti. Volvu udal nový designový směr charakteristický zejména specifickými diodovými světly pro denní svícení ve tvaru položeného T.
Celkový design vzpomíná na legendu. Dlouhá kapota vepředu i vzadu tvoří nezaměnitelnou siluetu atraktivního kupé, které vypadá dynamicky i ve chvíli, kdy stojí.
Interiér je futuristický, vévodí mu obří displej, který nahrazuje i většinu tlačítek. Uprostřed je malá, skleněná řadící páka - přesněji volič automatické převodovky. Jejím prostřednictvím putuje na kola výkon 400 koní, který produkuje přeplňovaný dvoulitr spolu s elektromotorem.
Koncept se bude prezentovat ve Frankfurtu. Je otázkou, zda jde jen o představení nového designového jazyka, nebo očekávání reakcí publika na nový typ vozu, který momentálně není v nabídce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.