Podobně jako konkurence, také Peugeot od svých modelů často odvozuje ostré varianty varianty, v tomto případě s označením GTI. Jenže nová 308 na to jde trochu jinak.
Autosalon ve Frankfurtu bude dějištěm premiéry nového Peugeotu 308. Nebude zde k vidění jen běžná varianta, ukáže se zde také nejostřejší model v nabídce, 308 R. Byť prozatím jen jako koncept.
Pod kapotou nejostřejšího Peugeotu bude nadopovaný čtyřválec 1,6 THP o výkonu 270 koní. To je stejná síla, jakou tento motoru produkuje pod kapotou další novinky, Peugeotu RCZ R. Právě díky srovnání s tímto kupé můžeme odhadovat maximální rychlost na 250 km/h a zrychlení z klidu na stovku za šest sekund.
Pro ostřejší jízdu je Peugeot 308 R snížen a rozšířen, v obou případech o tři centimetry. Případné další závodníky mají odradit bojové barvy, ve kterých je koncept vyveden.
Sériovou výrobu takovéhoto hatchbacku lze očekávat. Oficiální potvrzení nicméně ještě nepadlo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?