Nová generácia mestského mini Hyundai i10 sa predstaví vo Frankfurte. Prinášame Vám prvé fotografie.
Automobilka Hyundai dnes uvoľnila prvú trojicu oficiálnych fotografií nového mestského modelu i10. Novinka vyrástla, vylepšila výbavu a vsadila na nový dizajnový jazyk, ktorý preberá z väčších modelov.
Nový Hyundai i10 strieda starý model po piatich rokoch od jeho predstavenia. Oproti nemu narástol do dĺžky o 80 mm, do šírky o 65 mm a na výšku stratil 50 mm. Rázvor narástol o 5 mm na hodnotu 2385 mm. Batožinový priestor ponúkne hodnotu 252 litrov.
Malý Hyundai dostal celkom odvážne tvary s charakteristickou 6-uholníkovou maskou chladiča, prelis na bočných dverách pripomína francúzske Clio. Pre vyššie verzie výbavy sa stane štandardom denné svietenie z diód usporiadaných okolo hmlových svetlometov.
Zaujímavosťou bude určite zoznam príplatkovej výbavy, ktorý je bežný skôr z vozidiel vyšších kategórií. Ide napríklad o automatickú klimatizáciu, vyhrievaný volant alebo tempomat.
Nový Hyundai i10 sa európskej verejnosti predstaví na autosalóne vo Frankfurte. jeho výroba bude prebiehať v Turecku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?