Nová generácia mestského mini Hyundai i10 sa predstaví vo Frankfurte. Prinášame Vám prvé fotografie.
Automobilka Hyundai dnes uvoľnila prvú trojicu oficiálnych fotografií nového mestského modelu i10. Novinka vyrástla, vylepšila výbavu a vsadila na nový dizajnový jazyk, ktorý preberá z väčších modelov.
Nový Hyundai i10 strieda starý model po piatich rokoch od jeho predstavenia. Oproti nemu narástol do dĺžky o 80 mm, do šírky o 65 mm a na výšku stratil 50 mm. Rázvor narástol o 5 mm na hodnotu 2385 mm. Batožinový priestor ponúkne hodnotu 252 litrov.
Malý Hyundai dostal celkom odvážne tvary s charakteristickou 6-uholníkovou maskou chladiča, prelis na bočných dverách pripomína francúzske Clio. Pre vyššie verzie výbavy sa stane štandardom denné svietenie z diód usporiadaných okolo hmlových svetlometov.
Zaujímavosťou bude určite zoznam príplatkovej výbavy, ktorý je bežný skôr z vozidiel vyšších kategórií. Ide napríklad o automatickú klimatizáciu, vyhrievaný volant alebo tempomat.
Nový Hyundai i10 sa európskej verejnosti predstaví na autosalóne vo Frankfurte. jeho výroba bude prebiehať v Turecku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?