Nová generácia mestského mini Hyundai i10 sa predstaví vo Frankfurte. Prinášame Vám prvé fotografie.
Automobilka Hyundai dnes uvoľnila prvú trojicu oficiálnych fotografií nového mestského modelu i10. Novinka vyrástla, vylepšila výbavu a vsadila na nový dizajnový jazyk, ktorý preberá z väčších modelov.
Nový Hyundai i10 strieda starý model po piatich rokoch od jeho predstavenia. Oproti nemu narástol do dĺžky o 80 mm, do šírky o 65 mm a na výšku stratil 50 mm. Rázvor narástol o 5 mm na hodnotu 2385 mm. Batožinový priestor ponúkne hodnotu 252 litrov.
Malý Hyundai dostal celkom odvážne tvary s charakteristickou 6-uholníkovou maskou chladiča, prelis na bočných dverách pripomína francúzske Clio. Pre vyššie verzie výbavy sa stane štandardom denné svietenie z diód usporiadaných okolo hmlových svetlometov.
Zaujímavosťou bude určite zoznam príplatkovej výbavy, ktorý je bežný skôr z vozidiel vyšších kategórií. Ide napríklad o automatickú klimatizáciu, vyhrievaný volant alebo tempomat.
Nový Hyundai i10 sa európskej verejnosti predstaví na autosalóne vo Frankfurte. jeho výroba bude prebiehať v Turecku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.