Chevrolet zverejnil prvú oficiálnu fotografiu pripravovaného športovo ladeného hatchbacku Aveo s označením RS.
Chevrolet Aveo čoskoro príde na európsky trh v ostrejšej verzii s označením RS. Od bežného hatchbacku sa bude odlišovať športovejším bodykitom a benzínovým turbomotorom. Chevrolet Aveo RS je už nejaký čas v ponuke na americkom trhu (pod názvom Chevrolet Sonic), čoskoro bude dostupný aj u nás.
Športovo ladený hatchback zaujme agresívnejším predným nárazníkom, efektnými zliatinovými diskami, čierno lakovanými spätnými zrkadlami. zadná časť zrejme dostane po vzore sesterského modelu Sonic difuzor a chrómovú koncovku výfuku.
Aj v interiéri nájdeme zaujímavé doplnky, napríklad anatomické predné sedadlá s výraznejším bočným vedením, kožený trojramenný volant alebo hliníkové pedále.
Zatiaľ najpravdepodobnejšou motorizáciou bude benzínový štvorvalec 1,4 Turbo s maximálnym výkonom 103 kW/140 k (200 Nm). Práve tento motor poháňa sesterský Sonic RS.
Oficiálna premiéra a predstavenie verejnosti sa zrejme odohrá na jesennom autosalóne vo Frankfurte.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.