Chevrolet zverejnil prvú oficiálnu fotografiu pripravovaného športovo ladeného hatchbacku Aveo s označením RS.
Chevrolet Aveo čoskoro príde na európsky trh v ostrejšej verzii s označením RS. Od bežného hatchbacku sa bude odlišovať športovejším bodykitom a benzínovým turbomotorom. Chevrolet Aveo RS je už nejaký čas v ponuke na americkom trhu (pod názvom Chevrolet Sonic), čoskoro bude dostupný aj u nás.
Športovo ladený hatchback zaujme agresívnejším predným nárazníkom, efektnými zliatinovými diskami, čierno lakovanými spätnými zrkadlami. zadná časť zrejme dostane po vzore sesterského modelu Sonic difuzor a chrómovú koncovku výfuku.
Aj v interiéri nájdeme zaujímavé doplnky, napríklad anatomické predné sedadlá s výraznejším bočným vedením, kožený trojramenný volant alebo hliníkové pedále.
Zatiaľ najpravdepodobnejšou motorizáciou bude benzínový štvorvalec 1,4 Turbo s maximálnym výkonom 103 kW/140 k (200 Nm). Práve tento motor poháňa sesterský Sonic RS.
Oficiálna premiéra a predstavenie verejnosti sa zrejme odohrá na jesennom autosalóne vo Frankfurte.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?