Country Tourer aktuálně k mání za necelých 784 tisíc korun. První kusy dorazí k zákazníkům po zářijovém oficiálním představení
Opel Insignia Country Tourer, kombi nižší střední třídy s charakteristickým plastovým opláštěním předního nárazníků, bočních dveří i zádi.
Hlavní detaily, podle kterých novinku jednoznačně rozlišíte od klasické Insignie. Dalšími méně „hmatatelnými“ jsou na výkon bohatá nabídka motorizací či dvojice chromovaných výfukových koncovek.
Zážehové agregáty zastoupí s patřičnou hrdostí dvoulitrový čtyřválec přeplňovaný turbem (2,0 SIDI Turbo) s výkonem 184 kW (250 k) a točivým momentem 400 N.m, diesely pak 2,0 l CDTI či 2,0 l BiTurbo CDTI s výkony 120 kW (163 k)/143 kW (195 k) a 350, respektive 400 N.m točivého momentu.
To vše se spojkou Haldex, přinášející možnost volby mezi šestistupňovým automatem i manuálem s pohonem všech čtyř kol.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?