Country Tourer aktuálně k mání za necelých 784 tisíc korun. První kusy dorazí k zákazníkům po zářijovém oficiálním představení
Opel Insignia Country Tourer, kombi nižší střední třídy s charakteristickým plastovým opláštěním předního nárazníků, bočních dveří i zádi.
Hlavní detaily, podle kterých novinku jednoznačně rozlišíte od klasické Insignie. Dalšími méně „hmatatelnými“ jsou na výkon bohatá nabídka motorizací či dvojice chromovaných výfukových koncovek.
Zážehové agregáty zastoupí s patřičnou hrdostí dvoulitrový čtyřválec přeplňovaný turbem (2,0 SIDI Turbo) s výkonem 184 kW (250 k) a točivým momentem 400 N.m, diesely pak 2,0 l CDTI či 2,0 l BiTurbo CDTI s výkony 120 kW (163 k)/143 kW (195 k) a 350, respektive 400 N.m točivého momentu.
To vše se spojkou Haldex, přinášející možnost volby mezi šestistupňovým automatem i manuálem s pohonem všech čtyř kol.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.