Japonská novinka GT zaujala. Nyní přichází se stylovým paketem
Japonský sportovní vůz, Toyota GT-86, obdržel řadu pozitivních ohlasů. Reakce na úplně první zprávy, popisující výkon pohonného agregátu a následné pochybnosti o dostatečném výkonu motoru se nepotvrdily. Benzinový dvoulitrový plochý boxer s 200 koňskými silami je v kombinaci s pohotovostní hmotností 1 200 kg zárukou dynamického svezení.
Závěrem? Automobil více než zaujal. Zřejmě za odměnu tak dostává nový sportovní paket Aero pack. Ten se vyznačuje deflektorem, masivním zadním a méně patrným předním spoilerem, prahovými lištami.
Součástí paketu jsou i více než tradiční střešní a kapotové nalepovací pruhy. Posouzení výsledného dojmu již necháme na Vás, vezmete-li v úvahu cenu 759 900 korun.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?