Japonská novinka GT zaujala. Nyní přichází se stylovým paketem
Japonský sportovní vůz, Toyota GT-86, obdržel řadu pozitivních ohlasů. Reakce na úplně první zprávy, popisující výkon pohonného agregátu a následné pochybnosti o dostatečném výkonu motoru se nepotvrdily. Benzinový dvoulitrový plochý boxer s 200 koňskými silami je v kombinaci s pohotovostní hmotností 1 200 kg zárukou dynamického svezení.
Závěrem? Automobil více než zaujal. Zřejmě za odměnu tak dostává nový sportovní paket Aero pack. Ten se vyznačuje deflektorem, masivním zadním a méně patrným předním spoilerem, prahovými lištami.
Součástí paketu jsou i více než tradiční střešní a kapotové nalepovací pruhy. Posouzení výsledného dojmu již necháme na Vás, vezmete-li v úvahu cenu 759 900 korun.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.