Novinka německého výrobce zachycena na špionážních fotografiích. Kupé SLC menší a lehčí než stávající SLS
Prozatím toho o novém kupé renovovaného výrobce luxusních a sportovních automobilů nevíme. Tvary a rozměry vypovídají o spřízněnosti s podobně koncipovaným kupé SLS. Nové SLC má být však oproti současnému menší, lehčí a za menší peníz.
Přímý konkurent legendární 911, sportovních modelů BMW či Jaguaru F-Type nabídne perfektní jízdní vlastnosti, nadčasový a dynamický design, bohatou výbavu a pod kapotou výkonné šesti- či osmiválcové benzinové agregáty.
Vůz, označovaný továrním kódem C190, vejde do modelové flotily stuttgartského výrobce automobilů na přelomu let 2014 až 2015. Přesné datum neznáme, stejně jako další informace. Možné důvody rozeslání špionážních fotografií SLC SMG samotnou automobilkou, zůstávají dosud neznámé. Vůz se na nich objevuje patřičně kamuflován, výsledné finální provedení tak zůstává velkým otazníkem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.