Novinka německého výrobce zachycena na špionážních fotografiích. Kupé SLC menší a lehčí než stávající SLS
Prozatím toho o novém kupé renovovaného výrobce luxusních a sportovních automobilů nevíme. Tvary a rozměry vypovídají o spřízněnosti s podobně koncipovaným kupé SLS. Nové SLC má být však oproti současnému menší, lehčí a za menší peníz.
Přímý konkurent legendární 911, sportovních modelů BMW či Jaguaru F-Type nabídne perfektní jízdní vlastnosti, nadčasový a dynamický design, bohatou výbavu a pod kapotou výkonné šesti- či osmiválcové benzinové agregáty.
Vůz, označovaný továrním kódem C190, vejde do modelové flotily stuttgartského výrobce automobilů na přelomu let 2014 až 2015. Přesné datum neznáme, stejně jako další informace. Možné důvody rozeslání špionážních fotografií SLC SMG samotnou automobilkou, zůstávají dosud neznámé. Vůz se na nich objevuje patřičně kamuflován, výsledné finální provedení tak zůstává velkým otazníkem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?