Třetí generace výkonného provedení modelu Octavia s přídomkem RS bylo uvedeno do výroby
Výroba nejvýkonnějšího modelu mladoboleslavské Škodovky byla zahájena. V pořadí třetí generace bude stejně jako předcházející, sjíždět s pásů závodu v Mladé Boleslavi. Provedení Combi doplní v brzké době i karoserie liftback, uvedl Jozef Baláž – mluvčí automobilky ŠKODA AUTO a.s., dřívější pracovník oddělení korporátní komunikace v témže podniku.
Nejrychlejší automobil s logem škody pohání dva přeplňované agregáty. Slabší 2,0litrový diesel nabídne v kombinaci šestistupňového manuálu či DSG automatu 184 koňských sil, maximální rychlost mírně pod snových 250 km/hod, přesně 232. Silnější čtyřválcový 2,0litrový benzin pak 220 koní a 250 km/hod, zrychlení z 0-100 Km/hod za 6,8 vteřiny.
Světová premiéra byla již dříve avizována na festivalu rychlosti v britském Goodwoodu, a to 10.7.2013, českou premiéru si automobil odbude na Ralley Bohemia 2013, kde jinde než v Mladé Boleslavi. Podnik se koná za jakéhokoli počasí 12.7.2013. Součástí uvedení bude i uveřejnění ceny, za kterou bude vůz k mání.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?