Automobil nižší střední třídy s kufrem o objemu větším než 610 litrů? Takový bude Civic v provedení kombi
Další ročník světoznámého a velevýznamného, aspoň co se automobilového světa týče, frankfurtského autosalonu se nezadržitelně blíží a s do jeho začátku ubývajícími dny přicházejí stále nové a nové zprávy menších i větších výrobců levných, ale i luxusních vozů, které naznačují opravdu zajímavou podívanou a řadu premiér často unikátních konceptů.
Těšit se můžeme poprvé i na sériové provedení konceptu Honda Civic Tourer. Automobil karoserie kombi nabídne mnohé. Slibuje především na svou třídu nebývale velký zavazadlový prostor. Nezavdá si s takovými jako VW Golf VII. v provedení kombi či Octavií Combi.
Skutečnou podobu sériového vozu nejsme schopni určit. Předpokládáme silnou inspiraci právě v konceptu Tourer. Očekávat můžeme návaznost zajímavých a dynamicky se táhnoucích křivek a linií, táhnoucích se v délce celého vozu.
Motorová nabídka obsáhne benzinové i vznětové motory i-VTEC a i-DTEC. Ty budou v provedení 1,4 a 1,8, 1,6 a 2,2 s výkonem od 77 kW do 110 kW.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.