Lehký facelift, nové motory. Bude to stačit na frankfurtský autosalon?
Automobilka Opel necítí zdá se potřebu, podnikat přílišné úpravy na svém dosavadním vozu střední třídy. Jasně to vyplývá z aktuálních fotografií, na kterých se omlazená Insignia objevuje. Momentální nabídka třech provedení Sedan, Hatchback a Sports Tourer se tak stane brzy historií. Kdy přesně? No přece po zářijovém 65. frankfurtském autosalonu.
Kromě málo znatelných úprav v designu rodiny Insignia, došlo i na nové motory. Seznam pohonných agregátů automobilka rozšířila pro jeden i druhý tým. Zatvrzelci dieselů zaplesají nad novým 2,0litrem, nabízeném v dvojím provedení. Slabším o výkonu 88 kW (120 k) a točivém momentu 320 N.m, silnějším o výkonu 103 kW (140 k) a 340 N.m točivého momentu.
Dvojice zážehových jednotek s přímým vstřikováním paliva nabídne 125 kW (170 k) a 184 kW (250 k) s točivým momentem 260 N.m/400 N.m. Oběma bylo učiněno za dost.
Co se týče vnějšího zpracování. Nejvýraznější proměnou prošla maska chladiče a přední a světlomety. Větší porce chromu obepínající znak, je jistě líbivější, nejinak tomu je i u záďové lišty či LED diodových dělených světlometů.Ceny nebyly stanoveny. Na ty si budeme muset počkat až do 12. záží.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?