Kórejský Chevrolet sa pomerne skoro rozhodol modernizovať sedan strednej triedy Malibu. Hlavným dôvodom zrejme budú jeho slabší predaj.
Sedan strednej triedy Chevrolet Malibu prejde po dvoch rokoch modernizáciou vzhľadu, ktorá by mu mala pomôcť zvýšiť predaj. Dizajnéri pristúpili k zmenám prednej masky po vzore Chevroletu Impala, maska pôsobí honosnejšie a zjednocuje dizajn ostatných modelov značky. Oficiálna tlačová správa neinformuje o dizajnových zmenách v zadnej časti, tá ostane nedotknutá.
Drobným vylepšeniam sa nevyhne ani interiér sedanu, pasažieri vzadu budú mať o čosi viac priestoru pred kolenami, a to len vďaka skráteniu zadných sedadiel o jeden centimeter. Zmenila sa aj stredová konzola medzi prednými sedadlami, kde pribudla druhá lakťová opierka, držiaky na nápoje a odkladací box na mobilný telefón.
Príplatková bezpečnostná výbava sa rozrastá o monitorovanie vozidiel v mŕtvom uhle, už základná výbava obsahuje 10 airbagov vrátane kolenných pre vodiča a spolujazdca.
Upravené boli aj pohonné jednotky, základný benzínový štvorvalec 2,5 Ecotec dosahuje po novom maximálny výkon 145 kW (+ 2 kW) a krútiaci moment 253 Nm (- 6 Nm). Preplňovaný benzínový štvorvalec 2,0 Turbo dosahuje výkon 193 kW, krútiaci moment vzrástol na hodnotu rovných 400 Nm.
Prepracovaný je aj podvozok, brzdový systém a posilňovač riadenia.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.