Loňský koncept dostává zelenou. Výrobu a prodej prvních kusů můžeme čekat v roce 2017
Filiálka koncernu Volkswagen Group, italská společnost a věhlasná značka Lamborghini, oficiálně zveřejnila rozhodnutí, dle kterého má být v loni představený model automobilu v hávu sportovního užitkového vozu, nazvaného jako Urus, vyráběn a následně prodáván počínaje rokem 2017.
Tvarově zajímavá konstrukce, vyznačující se moderními a ostrými liniemi, řadou hlubokých prolisů utvořených na kapotě či bočních dveřích automobilu většinou z lehkých uhlíkových vláken vně či kontrastním interiérem v převážně bílém provedení, si zachová dobře zapamatovatelné rozměry konceptu o délce 4,99 m, šířce 1,99 m a výšce 1,66 m.
Otázka pohonu není doposud blíže definována. V úvahu přichází Plug-in hybridní provedení, konceptový motor s výkonem 440 kW a s tím spojených 600 k zní nadneseně.
Roušku tajnosti si doposud zachovává i konkrétní místo továrny, kde by se měla novinka vyrábět. Závod v Sant‘ Agatě praská lidově ve švech a současná společná základna s vozy Porsche Cayenne, Volkswagen Touareg či Audi Q7, zavdává na potěšující Bratislavskou fabriku a zdejší tamější linky.
Co říkáte? Láká Vás luxusní SUV, vyrobené našimi bratry z východu?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.