Tradiční sraz milovníků sportovních a výkonných vozů na jihu Rakouska u jezera Wörthersee, zavdal inspiraci všem vlastníkům 3. generace vozu Octavia Combi
Není to dlouho, co jsme Vás informovali o představení nové generace rodinného vozu Octavia v provedení Combi. Na již tradičním a pravidelném jarním srazu milovníků všech vozů se zkratkou GTI, automobilka představila zcela nový paket, který vyvrací hloupý názor a myšlenku, že karoserie kombi nemůže mít nikdy to správné dynamické vzezření.
Nový paket zavdává ryze drsného dojmu, kterému ho můžou závidět mnohdy i mnohem výkonnější a dražší modely světoznámých značek.
Nejintenzivnějším prvkem je samotná kombinace černo-červeného odstínu, použitá i v interiéru vozu, dále zaujme přední spoiler, mřížka chladiče, střešní lišty a kryty zpětných zrcátek v černém provedení. Nejinak tomu bude u zadního difuzoru, ohromí i dynamicky se tvářící osmnácti palcová kola z lehkých slitin v černé matné.
Osud povedeného paketu je prozatím neznámý. Jistě se však nejedná o verzi RS, která se momentálně připravuje na oficiální představení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?