Nová verze úspěšného SUV s pětirychlostní manuální převodovkou za 354 900 korun v rámci Opel Finance
Loňský rok byl pro automobilku Opel více než úspěšný. Na autosaloně v Ženevě představila kromě Astry OPC i úspěšný model Mokka. Malé kompaktní SUV si zdá se získalo své zákaznické publikum. Zaznamenalo totiž vysoké prodeje i v zemích postižených ekonomickou krizí. Nezaměstnaností sužovanou Itálií a Španělskem, Francií a Německem.
Nová verze oblíbeného SUV zřejmě podtrhne dosavadní vývoj. Výbavy Cosmo a Enjoy doplní do třetice Essentia, přinášející již známý benzinový agregát o výkonu 85 kW (115k) s pohonem předních kol, vybavený systémem Start/Stop, pětirychlostní manuální převodovkou.
Aktuální verze čtyřkolky činí přitom 508 900 korun, což je vskutku markantní rozdíl. Myslet si, že zaváděcí ceny způsobí fronty u dealerů značky, je zřejmě pošetilé, konečnou volbu potencionálních zákazníků však podmět jistě ovlivní.
Sportovní charisma, vysoká míra praktičnosti, kvalitní detaily a bezpečnost. To jsou zdá se ty správné recepty. Uvidíme, jak si novinka, v současnosti vyráběná v závodě General Motors poblíž hranic s komunistickou Severní Koreou, povede.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?