Nová verze úspěšného SUV s pětirychlostní manuální převodovkou za 354 900 korun v rámci Opel Finance
Loňský rok byl pro automobilku Opel více než úspěšný. Na autosaloně v Ženevě představila kromě Astry OPC i úspěšný model Mokka. Malé kompaktní SUV si zdá se získalo své zákaznické publikum. Zaznamenalo totiž vysoké prodeje i v zemích postižených ekonomickou krizí. Nezaměstnaností sužovanou Itálií a Španělskem, Francií a Německem.
Nová verze oblíbeného SUV zřejmě podtrhne dosavadní vývoj. Výbavy Cosmo a Enjoy doplní do třetice Essentia, přinášející již známý benzinový agregát o výkonu 85 kW (115k) s pohonem předních kol, vybavený systémem Start/Stop, pětirychlostní manuální převodovkou.
Aktuální verze čtyřkolky činí přitom 508 900 korun, což je vskutku markantní rozdíl. Myslet si, že zaváděcí ceny způsobí fronty u dealerů značky, je zřejmě pošetilé, konečnou volbu potencionálních zákazníků však podmět jistě ovlivní.
Sportovní charisma, vysoká míra praktičnosti, kvalitní detaily a bezpečnost. To jsou zdá se ty správné recepty. Uvidíme, jak si novinka, v současnosti vyráběná v závodě General Motors poblíž hranic s komunistickou Severní Koreou, povede.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?