Nová verze úspěšného SUV s pětirychlostní manuální převodovkou za 354 900 korun v rámci Opel Finance
Loňský rok byl pro automobilku Opel více než úspěšný. Na autosaloně v Ženevě představila kromě Astry OPC i úspěšný model Mokka. Malé kompaktní SUV si zdá se získalo své zákaznické publikum. Zaznamenalo totiž vysoké prodeje i v zemích postižených ekonomickou krizí. Nezaměstnaností sužovanou Itálií a Španělskem, Francií a Německem.
Nová verze oblíbeného SUV zřejmě podtrhne dosavadní vývoj. Výbavy Cosmo a Enjoy doplní do třetice Essentia, přinášející již známý benzinový agregát o výkonu 85 kW (115k) s pohonem předních kol, vybavený systémem Start/Stop, pětirychlostní manuální převodovkou.
Aktuální verze čtyřkolky činí přitom 508 900 korun, což je vskutku markantní rozdíl. Myslet si, že zaváděcí ceny způsobí fronty u dealerů značky, je zřejmě pošetilé, konečnou volbu potencionálních zákazníků však podmět jistě ovlivní.
Sportovní charisma, vysoká míra praktičnosti, kvalitní detaily a bezpečnost. To jsou zdá se ty správné recepty. Uvidíme, jak si novinka, v současnosti vyráběná v závodě General Motors poblíž hranic s komunistickou Severní Koreou, povede.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.