Nová verze úspěšného SUV s pětirychlostní manuální převodovkou za 354 900 korun v rámci Opel Finance
Loňský rok byl pro automobilku Opel více než úspěšný. Na autosaloně v Ženevě představila kromě Astry OPC i úspěšný model Mokka. Malé kompaktní SUV si zdá se získalo své zákaznické publikum. Zaznamenalo totiž vysoké prodeje i v zemích postižených ekonomickou krizí. Nezaměstnaností sužovanou Itálií a Španělskem, Francií a Německem.
Nová verze oblíbeného SUV zřejmě podtrhne dosavadní vývoj. Výbavy Cosmo a Enjoy doplní do třetice Essentia, přinášející již známý benzinový agregát o výkonu 85 kW (115k) s pohonem předních kol, vybavený systémem Start/Stop, pětirychlostní manuální převodovkou.
Aktuální verze čtyřkolky činí přitom 508 900 korun, což je vskutku markantní rozdíl. Myslet si, že zaváděcí ceny způsobí fronty u dealerů značky, je zřejmě pošetilé, konečnou volbu potencionálních zákazníků však podmět jistě ovlivní.
Sportovní charisma, vysoká míra praktičnosti, kvalitní detaily a bezpečnost. To jsou zdá se ty správné recepty. Uvidíme, jak si novinka, v současnosti vyráběná v závodě General Motors poblíž hranic s komunistickou Severní Koreou, povede.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.