Toyota pripravuje otvorenú verziu ikonického športového modelu GT86. Pozrite sa spolu s nami na prvé snímky z patentového úradu.
Japonská automobilka pripravuje otvorenú verziu športovej Toyoty GT86. Po koncepte GT86 Open, ktorý sa ukázal verejnosti na autosalóne v Ženeve príde na rad sériová verzia, ktorej podobu poznáme z fotografií patentového úradu.
Koncepčný model Toyota GT86 Open sa na ženevskom autosalóne ukázal len so zllženou strechou, vďaka uniknutým fotografiám poznáme siluetu športového kabrioletu aj s natiahnutou plátenou strechou. Technika pod kapotou by mala byť totožná s modelom kupé, ktorý je v predaji. To znamená, že o prenos výkonu na kolesá sa postará benzínový motor 2,0 Boxer s maximálnym výkonom 147 kW/200 k. Sťahovacia plátená strecha by nemala mať výrazný vplyv na hmotnosť vozidla ani na jazdné vlastnosti, dynamické schopnosti modelu GT86 Open by mali byť veľmi podobné verzii kupé.
Zatiaľ nemáme k dispozícii žiadne ďalšie informácie. Tie neoficiálne hovoria o tom, že sériový kabriolet by sa mal dostať do predaja už v druhej polovici tohto roka. Fanúšici športovej jazdy s vetrom vo vlasoch si teda prídu čoskoro na svoje.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?