BMW X4 míří do sériové výroby. Automobilka vypustila první snímky předsériového exempláře, který ukazuje prakticky vše.
BMW tradičně ukazuje své budoucí modely s několikaměsíčním předstihem v podobě konceptu. Jinak tomu nebylo ani tentokrát, neboť před sebou máme nový model - X4.
O tom, že automobilka by ráda navázala na úspěch velkého křížence SUV a kupé X6, se ví již dlouho. BMW přitom pro výrobu modelu X6 použilo maximum shodných dílů s klasickým SUV X5. Úplně stejně tomu bude také u menšího X4, kterému jako dárce orgánů poslouží zase model X3. X4 tak bude prakticky navlas stejně dlouhé - při délce 465 cm je rozdíl roven čtyřem milimetrům. Rozdílná ale bude výška, X4 bude o 4 centimetry nižší.
Je jasné, že i technika bude pocházet ze stejného zdroje, avšak o konkrétních motorizacích, které se dostanou pod kapotu, toho zatím mnoho nevíme. Dozvědět bychom se to měli do roka.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?