Malé SUV by si rádo vzalo něco z tržního podílu Opelu Meriva či Škody Roomster. Podaří se proniknout do rodinných kruhů?
Kompaktní SUV, postavené na společném technickém základu jako Opel Mokka či Buick Encore, bude poháněno třemi výkonnými agregáty. Základním zážehovým motorem o objemu 1,6 litru a výkonem 85 kW, turbokompresorem přeplňovaným 1,4 litrem s 103 kW/140 koňmi a jedinou naftovou jednotkou – turbodieselem o objemu 1,7 litru CDTI s výkonem 96 kW/130 koní.
Důležité jsou jízdní vlastnosti. Na ty tento americký sportovec sází. Verze s atmosférickým motorem bude poháněna oproti zbylým dvěma pouze přední nápravou. Mnohem zábavnější svezení jistě poskytnou přeplňované agregáty, ať již vlivem vyšší dynamiky motorů či pohonem všech kol. O všem bude rozhodovat adaptivní systém.
Součástí výbavy LS bude ESC – elektronická kontrola stability, TSC, 6 airbagů, rádio s přehrávačem CD MP3, 6 reproduktorů, tempomat, Bluetooth, USB, AUX-in, výškově a podélně nastavitelný volant, zadní sedadlo sklopné a dělené v poměru 60/40 a jiné. Výbava LT se může například pyšnit systémem Chevrolet MyLink, zadní parkovací kamerou, palubním počítačem, loketní opěrkou. Samozřejmostí bude široká paleta barev, 16-palcové disky z lehkých slitin nebo ocelové disky s kryty.
S řadou úložných prostor, velkým zavazadlovým prostorem o objemu 356 litrů v základu, šesticí airbagů, dostáváme ideální rodinné SUV za přijatelnou cenu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.