 
            Korejská automobilka SsangYong se probrala z klinické smrti a vrhá se do útoku. Snad není autosalonu, kde by se neukázala nějaká nadějná novinka.
SsangYong je v Evropě znám zejména jako výrobce SUV, ačkoliv v rodné Koreji vyrábí i sedany Chairman, dodávky a menší autobusy. Díky spojenectví s Mercedesem dokáže SsangYong vyvážet do Evropy svá technicky poměrně vyspělá SUV založená právě na mírně starších komponentách od Mercedesu.
SsangYongu se však v posledních letech nedařilo, zejména kvůli nedostatečnému tahu na branku v úrovni zpracování a zejména kvůli kontroverznímu designu. Tomu je ale konec. SsangYong inovoval téměř celou modelovou řadu a další novinky chystá.
Koncept LIV-1 představuje velké, luxusní SUV. Mělo by být vybaveno pokročilou elektronikou, jejíž dárcem bude pravděpodobně právě Mercedes. Více informací o novince nemáme, snad jen to, že se ukáže na autosalonu v Soulu. Zde by se měla ukázat i nejluxusnější verze modelu Chariman W.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?