Toyota chce ze své kupé GT 86 vytěžit maximum. Proto připravila i otevřenou variantu, která se jmenuje Open.
Toyota byla ve vztahu k otevřené novince docela skoupá na informace. Na kabrioletu odvozeném od kupátka GT 86 se nicméně neočekávají zásadní změny. Přinejmenším v sériové podobě by se neměl měnit dvoulitrový plochý čtyřválec mající výkon 200 koní.
Lze očekávat, že odstraněním střechy a s tím souvisejícím dodáním nových výztuh se zvýší hmotnost novinky. O kolik, to bohužel také prozatím nevíme.
Zajímavý je pohled do kabiny. Ta je vyšperkována použitím exkluzivních materiálů, zejména kůže a atraktivních doplňků. Je možné, že Toyota chystá i vstup do dražších vod nabídnutím takto vylepšeného interiéru.
Sériová varianta je jistě za rohem, dočkat bychom se ji mohli na některém z podzimních autosalonů. Jistě se pak změní i označení, z koncepčního FT na GT. A mimo toho nakonec očekáváme i dvojče od Subaru.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?