Toyota chce ze své kupé GT 86 vytěžit maximum. Proto připravila i otevřenou variantu, která se jmenuje Open.
Toyota byla ve vztahu k otevřené novince docela skoupá na informace. Na kabrioletu odvozeném od kupátka GT 86 se nicméně neočekávají zásadní změny. Přinejmenším v sériové podobě by se neměl měnit dvoulitrový plochý čtyřválec mající výkon 200 koní.
Lze očekávat, že odstraněním střechy a s tím souvisejícím dodáním nových výztuh se zvýší hmotnost novinky. O kolik, to bohužel také prozatím nevíme.
Zajímavý je pohled do kabiny. Ta je vyšperkována použitím exkluzivních materiálů, zejména kůže a atraktivních doplňků. Je možné, že Toyota chystá i vstup do dražších vod nabídnutím takto vylepšeného interiéru.
Sériová varianta je jistě za rohem, dočkat bychom se ji mohli na některém z podzimních autosalonů. Jistě se pak změní i označení, z koncepčního FT na GT. A mimo toho nakonec očekáváme i dvojče od Subaru.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?