Bertone se do Ženevy žene s novým konceptem - jde o shooting brake odvozené od sedanu Aston Martinu - Rapide.
Italská karosárna Bertone připravila pro blížící se ženevský autosalon příspěvek k oslavám stého výročí existence značky Aston Martin. Pozoruhodný speciál je karosářsky nezvyklý, jde o shooting brake, o kterých se poslední dobou mluví čím dál častěji.
Ačkoliv původně měly vozy této koncepce jen jediný pár bočních dveří, tento má plné dva páry a je tak spíše velmi sportovním kombíkem, Bertone svůj výtvor nazývá právě jako shooting brake, nebudeme tedy kazit přání značky.
Prozatím neznáme prakticky žádné technické detaily. Víme jen, že pod kapotou zůstalo sériové pohonné ústrojí, které dává výkon 477 koní. Celá energie vývojového týmu tak směřovala do vzhledu.
Ten je samozřejmě fascinující. Splývavá záď byla nahrazena praktičtějším prostorem, což znamená jak více místa pro batožinu, tak i více místa nad hlavami vzadu. Nepůjde samozřejmě o žádný stěhovák, na to si Bertone nehraje, ale o stylovou možnost převézt o několik golfových bagů navíc.
Více bychom se měli dozvědět na blížícím se autosalonu v Ženevě.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?