Renault Scénic dostal facelift a oplastovanou variantu XMOD k tomu

Marek Litzman, 5. února 2013, 12:56 Google+

Renault Scénic sice má od svého posledního faceliftu teprve rok, avšak již nyní tu máme další, poměrně razantní změnu tváře.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
renault scénic

renault scénic | foto: Renault

Sdílejte článek

O předchozím faceliftu Renaultu Scénic jsme psali na samém sklonku roku 2011. Kdo by čekal, že teprve do roce a čtvrt se dočkáme faceliftu dalšího.

Přední maska je nyní znatelně líbivější než dosud. Zatímco po prvním faceliftu dominovala čelu rozměrná černá "díra", nyní jsme se dočkali místy vlnitých horizontálních liní. Mnoho dalšího se toho neměnilo, pouze v interiéru se na přání může objevit zábavní systém R-Link. Nejzásadnější změnou je potom osazení nového benzínového motoru o výkonu 130 koní z objemu 1,4 litru. Jeho spotřeba má být o litr nižší než dosud.

Spolu s faceliftem přišel v novém designu také Scénic XMOD. ten by měl duchovně navazovat na velmi populární Scénic RX4, který spoluutvářel základ současného světa SUV. Na rozdíl od této legendy se ale tentokrát nedočkáme pohonu všech kol, což je škoda. Terénu se XMOD přibližuje jen vzhledem a systémem Grip Xtend. Jeho úkolem je podle zvoleného módu usnadňovat řidiči jízdu horšími podmínkami prostřednictvím reakcí elektronických systémů ve voze.

Vytisknout

Diskuze: Renault Scénic dostal facelift a oplastovanou variantu XMOD k tomu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Škoda

Škoda Auto vyrobila od roku 1905 už 15 milionů aut

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud