Renault Scénic sice má od svého posledního faceliftu teprve rok, avšak již nyní tu máme další, poměrně razantní změnu tváře.
O předchozím faceliftu Renaultu Scénic jsme psali na samém sklonku roku 2011. Kdo by čekal, že teprve do roce a čtvrt se dočkáme faceliftu dalšího.
Přední maska je nyní znatelně líbivější než dosud. Zatímco po prvním faceliftu dominovala čelu rozměrná černá "díra", nyní jsme se dočkali místy vlnitých horizontálních liní. Mnoho dalšího se toho neměnilo, pouze v interiéru se na přání může objevit zábavní systém R-Link. Nejzásadnější změnou je potom osazení nového benzínového motoru o výkonu 130 koní z objemu 1,4 litru. Jeho spotřeba má být o litr nižší než dosud.
Spolu s faceliftem přišel v novém designu také Scénic XMOD. ten by měl duchovně navazovat na velmi populární Scénic RX4, který spoluutvářel základ současného světa SUV. Na rozdíl od této legendy se ale tentokrát nedočkáme pohonu všech kol, což je škoda. Terénu se XMOD přibližuje jen vzhledem a systémem Grip Xtend. Jeho úkolem je podle zvoleného módu usnadňovat řidiči jízdu horšími podmínkami prostřednictvím reakcí elektronických systémů ve voze.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?