Malé Citigo prichádza v novej edícii Citigo Sport s dizajnovým paketom.
Najmenší model českej automobilky Škoda prichádza v špeciálnej edícii s označením Sport. Nie, nečakajte zázraky, a už vôbec nie pod kapotou. V ponuke ostane litrový trojvalec, Citigo Sport sa bude vyznačovať jedine lepšou výbavou a dizajnovými polepmi karosérie.
Ako sme už naznačili, Citigo Sport sa na športovca iba hrá. Ponuka motorizácií pod kapotou ostáva nezmenená, jediným voliteľným motorom bude aj naďalej trojvalec 1,0 MPI s maximálnym výkonom buď 44 kW/60 k, alebo 55 kW/75 k. Zrýchlenie z nuly na stovku potrvá v tom lepšom prípade 13,2 sekundy, čo je bežná hodnota medzi miniautomobilmi.
Citigo Sport sa navonok vyznačuje tmavými 15-palcovými zliatinovými diskami, alebo zatmavenými zadnými oknami. Nechýba nápis Sport pod bočnými smerovkami. Novinkou je paket Sport s prednou lištou na mriežke nárazníka, náznakom difúzora zadného nárazníka alebo „rýchle“ polepy kapoty a karosérie.
Interiér dostal trojramenný kožou čalúnený volant a červeno-čierno strieborná kombinácia čalúnenia sedadiel. Štýlovým doplnkom je špecifický kľúč k vozidlu s diaľkovým ovládaním, ktorý má taktiež typickú „športovú“ grafiku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.