Nissan Murano čeká střídání stráží. Nová generace bude poprvé k vidění jako koncept Resonance na autosalonu v Detroitu.
Nissan Murano se objevil na trhu již ve dvou generacích. Obě nesly poměrně kontroverzní design, který ukrýval poměrně luxusní interiér a jízdní vlastnosti blížící se spíše běžnému vozu než něčemu, co by mohlo mimo silnice.
Nissan toho o novince mnoho nesdělil, z fotky je však patrné, že neobvyklý design Murano rozhodně nehodlá opouštět, byť podle všeho nebude stejný, jako dosud.
Pod kapotou se dosud nacházel oslabený motor z Nissanu 350Z. Není vyloučeno, že by se podíval pod kapotu také zde, avšak spíše lze očekávat některou hybridní variantu. Převodovkou by mělo být CVT jako dosud.
Novinka se ukáže na autosalonu v Detroitu, který začíná již za pár dní.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?