Japonský prémiový sedan strednej triedy sa ukazuje na prvej neoficiálnej fotografii.
Príchod sedanu strednej triedy od japonskej prémiovej značky Lexus je naplánovaný na rok 2013. Model IS príde v novej generácii vyzbrojený novým dizajnom a technikou, o ktorých síce zatiaľ veľa nevieme, no určitý obraz o dizajne si môžeme spraviť vďaka nedávno publikovanej neoficiálnej fotografii na zahraničnom automobilovom serveri.
Lexus IS podľa tejto fotografie bude dizajnovo vychádzať z konceptu LF-CC, ktorý sa predstavil ešte v minulom roku. Charakteristickým prvkom prednej časti sa stane výrazná typická maska chladiča a LED denné svietenie v tvare písmena „L“.
Bohužiaľ, o technike zatiaľ nie sú zverejnené žiadne oficiálne informácie, na podrobnosti si budeme musieť ešte chvíľu počkať.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.