Rumunská Dacia pár týždňov po oficiálnom predstavení dvojice Sandero a Logan uvoľnila skice, ktoré predchádzali podobe sériového modelu.
Automobilka Dacia už po druhý krát pristúpila k pomerne ojedinelému kroku, keď krátko po oficiálnom predstavení svojich modelov zverejnila oficiálne skice a návrhy dizajnérov, ktoré predchádzali podobe sériového modelu. Kedysi bol takto poodhalený Duster, teraz prišlo na rad nové Sandero a Logan.
Odhalenie doteraz tajných skíc sa odohralo prostredníctvom sociálnej siete Facebook, kde boli spomínané obrázky zverejnené. Pri detailnom pohľade na skice môžeme zistiť, že niektoré grafické návrhy sú aj tri roky staré, čo znamená, že na návrhu novej podoby daného modelu sa pracuje už dávno pred oficiálnym predstavením.
Čo nemôžeme uprieť dizajnérom rumunskej Dacie je fakt, že pri svojich návrhoch sú celkom kreatívni. Škoda len, že niektoré z návrhov sa nedostali do sériovej podoby. Vo fotogalérii vám ponúkame celkom 11 grafických návrhov.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.