Rumunská Dacia pár týždňov po oficiálnom predstavení dvojice Sandero a Logan uvoľnila skice, ktoré predchádzali podobe sériového modelu.
Automobilka Dacia už po druhý krát pristúpila k pomerne ojedinelému kroku, keď krátko po oficiálnom predstavení svojich modelov zverejnila oficiálne skice a návrhy dizajnérov, ktoré predchádzali podobe sériového modelu. Kedysi bol takto poodhalený Duster, teraz prišlo na rad nové Sandero a Logan.
Odhalenie doteraz tajných skíc sa odohralo prostredníctvom sociálnej siete Facebook, kde boli spomínané obrázky zverejnené. Pri detailnom pohľade na skice môžeme zistiť, že niektoré grafické návrhy sú aj tri roky staré, čo znamená, že na návrhu novej podoby daného modelu sa pracuje už dávno pred oficiálnym predstavením.
Čo nemôžeme uprieť dizajnérom rumunskej Dacie je fakt, že pri svojich návrhoch sú celkom kreatívni. Škoda len, že niektoré z návrhov sa nedostali do sériovej podoby. Vo fotogalérii vám ponúkame celkom 11 grafických návrhov.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?