Vlajková loď automobilky Volvo príde v budúcom roku vo faceliftovanej podobe. Šikovní fotografi zachytili v Číne model S80 v modernizovanej podobe, ktorá prináša predovšetkým decentné úpravy karosérie.
Volvo S80 aktuálnej generácie je v predaji od roku 2006, v nasledujúcom roku ho čaká už tretí facelift. Švédska automobilka zatiaľ príchod novej generácie luxusného sedanu nechystá, rozhodla sa ísť cestou čiastkovej modernizácie, čo nemusí byť zlý nápad.
Na priložených fotografiách je zachytená predĺžená verzia modelu S80L určená pre čínsky trh. V prednej časti môžeme zaznamenať upravený nárazník s pozdĺžnymi chrómovanými lištami, alebo mierne upravené svetlomety. Vzadu nájdeme taktiež nový nárazník s výraznými koncovkami výfuku, mierne upravené je aj veko batožinového priestoru. Automobilka zatiaľ nepriniesla žiadne informácie o zmenách v interiéri, to isté sa týka aj techniky.
Oficiálne predstavenie modernizovaného Volva S80 v európskej špecifikácii môžeme očakávať už na jesennom autosalóne v Ženeve.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?