Odpočiňme si trochu od zimy a prenesme sa myšlienkami do horúceho leta...s novým Volkswagenom Beetle Cabrio!
Zima je síce v plnom prúde, no to nebráni výrobcom automobilov v tom, aby predstavili automobil na letné radovánky s vetrom vo vlasoch. To sa týka aj predstavenia novinky od Volkwagenu s názvom Beetle Cabriolet.
Je pochopiteľné, že Beetle Cabriolet sa technikou aj dizajnom drží svojho znovuzrodeného vzoru Beetle, ktorý vo svojej novej generácii prišiel na náš trh v prvej polovici tohto roka. Beetle Cabriolet dostane klasickú plátenú strechu, ktorú bude možné zložiť za 10 sekúnd, a to aj počas jazdy do rýchlosti 50 km/h.
Strecha sa zloží do zadnej časti, pritom vôbec nezasahuje do batožinového priestoru. To znamená, že jeho objem 225 litrov ostáva stále zachovaný, v porovnaní s klasickou verziou so strechou je kufor menší o 85 litrov.
Štýlový kabriolet môže byť poháňaný známymi motormi TSI a TDI, ktoré pracujú pod kapotou základnej verzie. Benzínové motory prinášajú výkony od 77 kW do 147 kW, naftové od 77 kW do 140 kW.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?