Odpočiňme si trochu od zimy a prenesme sa myšlienkami do horúceho leta...s novým Volkswagenom Beetle Cabrio!
Zima je síce v plnom prúde, no to nebráni výrobcom automobilov v tom, aby predstavili automobil na letné radovánky s vetrom vo vlasoch. To sa týka aj predstavenia novinky od Volkwagenu s názvom Beetle Cabriolet.
Je pochopiteľné, že Beetle Cabriolet sa technikou aj dizajnom drží svojho znovuzrodeného vzoru Beetle, ktorý vo svojej novej generácii prišiel na náš trh v prvej polovici tohto roka. Beetle Cabriolet dostane klasickú plátenú strechu, ktorú bude možné zložiť za 10 sekúnd, a to aj počas jazdy do rýchlosti 50 km/h.
Strecha sa zloží do zadnej časti, pritom vôbec nezasahuje do batožinového priestoru. To znamená, že jeho objem 225 litrov ostáva stále zachovaný, v porovnaní s klasickou verziou so strechou je kufor menší o 85 litrov.
Štýlový kabriolet môže byť poháňaný známymi motormi TSI a TDI, ktoré pracujú pod kapotou základnej verzie. Benzínové motory prinášajú výkony od 77 kW do 147 kW, naftové od 77 kW do 140 kW.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.