Odpočiňme si trochu od zimy a prenesme sa myšlienkami do horúceho leta...s novým Volkswagenom Beetle Cabrio!
Zima je síce v plnom prúde, no to nebráni výrobcom automobilov v tom, aby predstavili automobil na letné radovánky s vetrom vo vlasoch. To sa týka aj predstavenia novinky od Volkwagenu s názvom Beetle Cabriolet.
Je pochopiteľné, že Beetle Cabriolet sa technikou aj dizajnom drží svojho znovuzrodeného vzoru Beetle, ktorý vo svojej novej generácii prišiel na náš trh v prvej polovici tohto roka. Beetle Cabriolet dostane klasickú plátenú strechu, ktorú bude možné zložiť za 10 sekúnd, a to aj počas jazdy do rýchlosti 50 km/h.
Strecha sa zloží do zadnej časti, pritom vôbec nezasahuje do batožinového priestoru. To znamená, že jeho objem 225 litrov ostáva stále zachovaný, v porovnaní s klasickou verziou so strechou je kufor menší o 85 litrov.
Štýlový kabriolet môže byť poháňaný známymi motormi TSI a TDI, ktoré pracujú pod kapotou základnej verzie. Benzínové motory prinášajú výkony od 77 kW do 147 kW, naftové od 77 kW do 140 kW.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.