Veľkopriestorové MPV kórejskej značky Ssangyong príde v novom roku s modernizovaným vzhľadom. Bude to krok k lepšiemu? Posúďte sami...
Automobilka Ssangyong to mala v poslednej dobe na európskom trhu ťažké. Po nie príliš pozitívnom ohlase zákazníkov a slabších predajoch sa automobilka nachvíľu stiahla z nášho trhu, no o čosi neskôr sa sem opäť vrátila – a to s novou generáciou modelu Korando a vždy aktuálnym veľkopriestorovým MPV s názvom Rodius.
Práve Ssangyong Rodius priniesol značke nie príliš lichotivé ocenenie, keď podľa viacerých ankiet „vyhral“ titul najškaredšieho automobilu planéty. Na dizajn si spravte názor sami, my vám prinášame prvé neoficiálne fotografie verzie pre modelový rok 2013, ktoré sa objavili na zahraničných weboch.
Modernizovaný Rodius dostane prepracovanú prednú aj zadnú časť, dominantou sa stanú veľké predné svetlá prepojené chrómovanou maskou chladiča. Zadná časť dostane prepracovaný tvar svetlometov s novou optikou. Ako sa zmení problematický bočný profil zatiaľ nevieme, na internet unikla zatiaľ len dvojica fotografií, ktorú vám vo fotogalérii prinášame.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?