Máme prvé snímky novej Octavie III v prevedení RS! Pozrite sa spolu s nami, čo nová "er-eska" ponúka...
Fotografie úplne odhalenej Octavie RS sa zrejme nedopatrením dostali na slovenský online konfigurátor modelov Škoda, kde boli pár minút úplne dostupné. Vďaka bystrému oku jedného z návštevníkov slovenského „škodováckeho“ webu máme pred sebou reálnu podobu najrýchlejšej Škody všetkých čias.
Na menej kvalitných fotografiách je vyobrazená Octavia RS v bielej farbe. Oproti bežnému modelu prináša „er-eska“ ostrejšie tvarovaný predný nárazník s LED denným svietením, na prednej maske nesmie chýbať emblém RS. Pri bočnom pohľade vyniknú čierne spätné zrkadlá a ozdobná lišta na spodnej časti dverí. Zadnú časť už tradične zdobí malé krídlo, difúzor a dvojica koncoviek výfuku. Je veľmi pravdepodobné, že koncové svetlomety budú vybavené technológiou LED.
Jedinou benzínovou pohonnou jednotkou pre novú Octaviu RS bude benzínový turbomotor 2,0 TSI, ktorého maximálny výkon bude určite vyšší ako 200 koní. Škoda sa pred časom vyjadrila, že práve Octavia RS má byť najrýchlejšou „škodovkou“ všetkých čias, tak sa nechajme prekvapiť.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?