Máme prvé snímky novej Octavie III v prevedení RS! Pozrite sa spolu s nami, čo nová "er-eska" ponúka...
Fotografie úplne odhalenej Octavie RS sa zrejme nedopatrením dostali na slovenský online konfigurátor modelov Škoda, kde boli pár minút úplne dostupné. Vďaka bystrému oku jedného z návštevníkov slovenského „škodováckeho“ webu máme pred sebou reálnu podobu najrýchlejšej Škody všetkých čias.
Na menej kvalitných fotografiách je vyobrazená Octavia RS v bielej farbe. Oproti bežnému modelu prináša „er-eska“ ostrejšie tvarovaný predný nárazník s LED denným svietením, na prednej maske nesmie chýbať emblém RS. Pri bočnom pohľade vyniknú čierne spätné zrkadlá a ozdobná lišta na spodnej časti dverí. Zadnú časť už tradične zdobí malé krídlo, difúzor a dvojica koncoviek výfuku. Je veľmi pravdepodobné, že koncové svetlomety budú vybavené technológiou LED.
Jedinou benzínovou pohonnou jednotkou pre novú Octaviu RS bude benzínový turbomotor 2,0 TSI, ktorého maximálny výkon bude určite vyšší ako 200 koní. Škoda sa pred časom vyjadrila, že práve Octavia RS má byť najrýchlejšou „škodovkou“ všetkých čias, tak sa nechajme prekvapiť.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?