Volkswagenu pribudol do portfólia ďalší hybridný model-Jetta Hybrid. Po predstavení na autosalóne v Los Angeles bude dostupný aj pre záujemcov v Nemecku.
Na nedávnom autosalóne v Los Angeles predstavil Volkswagen hybridnú verziu sedanu Jetta. Pár dni po uvedení na americkom trhu pribudla možnosť objednať si Jettu hybrid aj v domácom Nemecku.
Poďme sa však pozrieť na techniku, ktorú hybrid ukrýva. O pohon sa stará preplňovaný benzínový štvorvalec 1,4 TSI (110 kW/150 k) s krútiacim momentom 250 Nm. Spaľovaciemu motoru pomáha aj elektromotor, ktorý podáva výkon 20 kW/27 k. Celkový výkon pohonného ústrojenstva je 130 kW/177 kW, ktorý na kolesá prednej nápravy prenáša sedemstupňová automatická dvojspojková prevodovka DSG. Výrobca udáva priemernú spotrebu Jetty hybrid na úrovni 4,1 l/100 km (95 g/km CO2).
Na domácom nemeckom trhu bude Jetta Hybrid dostupná v dvoch stupňoch výbavy (Comfortline, Highline), cena štartuje na 31 300 €.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?