Nemecký Mercedes neudržal tajomstvo, na web sa dostali prvé fotografie faceliftovanej triedy E.
Nemecká prémiová automobilka Mercedes sa rozhodla po troch rokoch pristúpiť k modernizácii sedanu vyššej strednej triedy E. Zmeny sa dotkli ako dizajnu, tak aj vylepšenej techniky.
Pri prvom pohľade na faceliftované „éčko“ je jasné, že tento sedan prišiel o svoj charakteristický prvok, ktorým bola štvorica oddelených predných svetlometov. Tie sú po modernizácii klasické, avšak s modernejšou grafikou a technológiou LED.
Nový je aj tvar predného nárazníka a kapoty, dizajnéri tento krát vsadili na zaoblenie hrán typické pre predchodcu. Vzadu sa síce tvar koncových svetiel nezmenil, zmenila sa ale ich grafika, nový je aj nárazník a koncovky výfuku.
V interiéri môžeme zaznamenať kozmetické zmeny, ako napríklad zmenené usporiadanie páčky pod volantom pre ovládanie tempomatu alebo multifunkčnej páčky, ktorá slúži na ovládanie svetlometov, smeroviek a stieračov. Novinkou na stredovej konzole sú analógové hodiny, zmenil sa aj tvar výduchov ventilácie.
Mercedes zatiaľ neuvoľnil informácie, ktoré sa týkajú pohonných jednotiek. Očakávame ale nástup preplňovaných benzínových štvorvalcov s objemom 1,6 a 2,0 litra, na bližšie špecifikácie si budeme musieť ešte počkať.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.