Taliansky Fiat hrá opäť na city. Zo štýlového modelu 500L ponúkne verziu Trekking s výrazným "oplastovaním" karosérie, čo sa určite zíde na nespevnených cestách.
Automobilka Fiat dnes ponúkla médiám prvé oficiálne fotografie štýlového modelu Fiat 500L vo verzii Trekking. Ide o výrazne oplastovaný model 500L, ktorý ponúka terénnejší vzhľad karosérie, o offroad však v skutočnosti nepôjde – pohon 4x4 bude v ponuke chýbať.
Namiesto pohonu všetkých kolies Fiat vo verzii Trekking bude ponúkať simuláciu pohonu 4x4 s programom Traction+, v skutočnosti ide o elektronickú kontrolu trakcie. Pod kapotou sa objaví preplňovaný benzínový motor 1,4 MultiAir naladený na výkon 119 kW/162 k (184 Nm). Ten bude spojený so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, prípadne s dvojspojkovým automatom DCT.
Štýlový vzhľad exteriéru novinky podporí "oplastovanie" spodnej časti karosérie, ale aj biele orámovanie predných svetlometov a hmloviek. Koncové svetlá sú lemované chrómom, tento materiál zdobí aj kľučky dverí.
Fiat 500L Trekking v podobe, ktorú vidíme na fotografiách, je určený pre americký trh, predávať sa začne v druhej polovici budúceho roka. Je však otázkou času, kedy sa predstaví verzia pre Európu, ktorá sa vzhľadom od americkej verzie určite príliš líši nebude.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.