Maseratti Quattroporte - nová generace na oficiálních fotografiích

Pavel Dvořák, 6. listopadu 2012, 15:15 Google+

Sportovní sedan slavné italské automobilky se v roce 2014 dočká nové generace. Sedan, který svými sportovními vlastnostmi donedávna vyčníval nad všechny své soupeře, to ve své nové generaci nebude mít lehké, protože zatímco dříve soupeřil s vozy jako je BMW řady 7 nebo Mercedes-Benz třídy S, tak nyní jsou jeho soupeři Porsche Panamera a Aston Martin Rapide.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Quattroporte

Quattroporte | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek


Vnější design vozu nese několik charakteristických prvků automobilky, jako je tvar přední masky, nebo tři otvory v předních blatnících. Boční stoupající linie spolu se poměrně malými bočními okny, bezrámových dveří, posunuje vůz blíže ke kategorii "čtyřdveřových kupé" než klasických sedanů.

Ačkoliv bude nový model větší, tak by měl být lehčí než jeho předchůdce, díky hojnému využití hliníků na karoserii vozu.

Design interiéru je zaměřen na eleganci a jednoduché linie. Použité materiály budou samozřejmě prvotřídní a tak jak se na danou třídu sluší. V kabině je tedy minimum plastů, a většinu ploch pokrývá kůže, dřevo, nebo kov. Interiér vozu by měl nabídnout více prostoru pro cestující, než tomu je u současného modelu.

Technické data nového osmiválcového motoru prozatím automobilka neuvedla, potvrdila pouze, že se bude jednat o kompletně nový motor, který bude vyvinut společně s automobilkou Ferrari, která bude také následně, v továrně v Maranellu vyráběn. O novém motoru automobilka tvrdí, že bude nejen výkonnější a zábavnější než předchůdce, ale také úspornější. Dosažení větší úspornosti nového motoru problém nebude, protože předchozí generace si za svůj úchvatný zvuk nechávala zaplatit průměrnými 18ti litry na 100 km.

Neoficiální informace tvrdí, že Quattroporte bude kromě osmiválce nabízeno také se zbrusu novým vidlicovým šestiválcem. Novinkou bude také možnost volby pohonu všech kol.

Quattroporte bude jedním ze tří nových modelů, která plánuje italská automobilka vyrábět. Velký sedan doplní sedan střední velikosti s názvem Ghibli a crossover Levante (založený na studii Kubang). Pomocí nových modelů plánuje automobilka zvýšit své prodeje až na 50 000 vozů ročně do roku 2015.

Technické parametry nového vozu vám přinesem již brzy

Vytisknout

Diskuze: Maseratti Quattroporte - nová generace na oficiálních fotografiích

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

Lexus RX350h

TEST Lexus RX350h Luxury – je základní motorizace tou zároveň nejlepší ?

reklama

Doporučujeme

Dacia Dokker

Dacia Dokker Stepway - dodávka ráda do terénu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

  2. TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud