V Evropě si Renault Fluence vydobyl pověst příjemného, přitom však cenově dostupného sedanu. V Brazílii je to ale trochu jinak...
Renault se svými ostrými hatchbacky slaví úspěchy. Ať již jde o Twingo, Clio nebo Mégane, ostré varianty jsou považovány za jedny z nejlepších napříč konkurencí. Na brazilském trhu nyní Renault zkouší další možnosti. Sedan Fluence odvozený od Méganu se právě na autosalonu v Sao Paulu představuje v ostré variantě.
Již na první pohled jde ostrou variantu rozeznat podle sportovního bodykitu, který zahrnuje zejména nové nárazníky se sportovním tvarováním.
Fluence GT rozhodně není přibroušený jen vzhledem. Pod kapotou se totiž ukrývá docela solidní dvoulitrový motor o výkonu 180 koní. Ten dává vozu zrychlení z klidu na stovku za 8 sekund, akceleraci zastaví až maximální rychlost 220 km/h.
Renault Fluence GT je prozatím určený jen pro Brazílii. Poněkud překvapivě však nespaluje zde velmi oblíbený líh. Je zatím otázkou, zda se silnější motor dostane i do vozů v Evropě, po vzoru Samsungu SM3 ale spíše naopak čekáme facelift. Zda bude ostrá verze jeho součástí, můžeme jedině spekulovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.