Renault Fluence GT - přibroušený sedan pro Brazílii

renault fluence
renault fluence, foto: Renault
Marek Litzman 26. října 2012 11:46
Sdílej:

V Evropě si Renault Fluence vydobyl pověst příjemného, přitom však cenově dostupného sedanu. V Brazílii je to ale trochu jinak...

 

Renault se svými ostrými hatchbacky slaví úspěchy. Ať již jde o Twingo, Clio nebo Mégane, ostré varianty jsou považovány za jedny z nejlepších napříč konkurencí. Na brazilském trhu nyní Renault zkouší další možnosti. Sedan Fluence odvozený od Méganu se právě na autosalonu v Sao Paulu představuje v ostré variantě.

Již na první pohled jde ostrou variantu rozeznat podle sportovního bodykitu, který zahrnuje zejména nové nárazníky se sportovním tvarováním.

Fluence GT rozhodně není přibroušený jen vzhledem. Pod kapotou se totiž ukrývá docela solidní dvoulitrový motor o výkonu 180 koní. Ten dává vozu zrychlení z klidu na stovku za 8 sekund, akceleraci zastaví až maximální rychlost 220 km/h.

Renault Fluence GT je prozatím určený jen pro Brazílii. Poněkud překvapivě však nespaluje zde velmi oblíbený líh. Je zatím otázkou, zda se silnější motor dostane i do vozů v Evropě, po vzoru Samsungu SM3 ale spíše naopak čekáme facelift. Zda bude ostrá verze jeho součástí, můžeme jedině spekulovat. 

 

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?