Japonská automobilka Mazda se inspirovala úspěchem modelu Fiat 500 a Mini Cooper, které nabízí obrovské možnosti individualizace. Podobné možnosti teď chce nabídnout také Mazda pro novou generaci roadsteru MX-5.
Designer automobilky Mazda, Akira Tamatani, prohlásil, že vůz nabídne mnohem více možností individualizace. Ta by měla k vozu přilákat více mladých zákazníků a umožnit jim vytvořit si bližší vztah se svým vozem.Dalším plusem je, že váha vozu by, ve srovnání se současnou generací, měla klesnout o 100 kg a výsledkem by měla být váha na hranici jedné tuny. Pod kapotu by se měl dostat také přeplňovaný čtyřválec o skromném objemu 1,3 litru s nejvyšším výkonem 200 koní. To je o 33 koní více, než co nabízí aktuální atmosférický dvoulitr. Kromě nového motoru by se měla také objevit odlehčená verze vozu, která bude ještě více zaměřená na řidiče.Nová generace Mazdy MX-5 je vyvíjena ve spolupráci s automobilkou Alfa Romeo a oba vozy by se na trh měly dostat v roce 2015.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?