Po vzoru minulé generace vozu Porsche 911 je i tentokrát nejpatrnější rozdíl mezi vozy s pohonem zadních a všech kol vidět na zádi vozu. Tím znamením je reflexní pruh, který spojuje zadní svěla vozu.
Tak jako u verzí s pohonem zadních kol dostala Carrera 4 dvě oválné koncovky výfuku, zatímco výkonnější Carrera 4S má čtveřici kulatých koncovek.
Bližší specifikace automobilka prozatím nedodala, nicméně instalace pohonu předních kol si vyžádá nárůst hmotnosti vozu. Tomu bude přizpůsobené také mírně poupravené nastavení odpružení vozu.
Nabídka motorů je identická jako u verze s pohonem zadních kol. Model Carrera 4 dostane plochý šestiválec s objemem 3,4 litru, přímým vstřikováním paliva a maximálním výkonem 350 koní v 7400 ot./min. a točivým momentem 390 Nm v 5600 ot./min.
Silnější model Carrera 4S má za zadní nápravou také uložený plochý šestiválec, tentokrát s objemem 3,8 litru, přímým vstřikováním paliva a maximálním výkonem 400 koní v 7400 ot./min. a točivým momentem 440 Nm v 5600 ot./min.
Vůz bude oficiálně představen 27. září na autosalónu v Paříži.