Rodina Porsche 911 generace 991 se rozrůstá o další modely. Automobilka nyní ukázala oficiální fotografie pro model s pohonem všech kol. Ten bude v nabídce jak pro verzi kupé, tak i pro kabriolet a to ve dvou výkonnostních variantách - Carrera 4 a Carrera 4S.
Po vzoru minulé generace vozu Porsche 911 je i tentokrát nejpatrnější rozdíl mezi vozy s pohonem zadních a všech kol vidět na zádi vozu. Tím znamením je reflexní pruh, který spojuje zadní svěla vozu.
Tak jako u verzí s pohonem zadních kol dostala Carrera 4 dvě oválné koncovky výfuku, zatímco výkonnější Carrera 4S má čtveřici kulatých koncovek.
Bližší specifikace automobilka prozatím nedodala, nicméně instalace pohonu předních kol si vyžádá nárůst hmotnosti vozu. Tomu bude přizpůsobené také mírně poupravené nastavení odpružení vozu.
Nabídka motorů je identická jako u verze s pohonem zadních kol. Model Carrera 4 dostane plochý šestiválec s objemem 3,4 litru, přímým vstřikováním paliva a maximálním výkonem 350 koní v 7400 ot./min. a točivým momentem 390 Nm v 5600 ot./min.
Silnější model Carrera 4S má za zadní nápravou také uložený plochý šestiválec, tentokrát s objemem 3,8 litru, přímým vstřikováním paliva a maximálním výkonem 400 koní v 7400 ot./min. a točivým momentem 440 Nm v 5600 ot./min.
Vůz bude oficiálně představen 27. září na autosalónu v Paříži.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.