Automobilka Kia modernizuje svoje SUV Sorento v polovici životného cyklu a prichádza z radom drobných vylepšení.
Kia Sorento bude lákať celým radom výrazných vylepšení. Medzi hlavné zmeny patrí nová platforma karosérie, vylepšená pohonná jednotka, najnižšia spotreba paliva vo svojej triede a nižšie emisie, vyššia úroveň komfortu a ovládateľnosti, rozšírená komfortná a bezpečnostná výbava alebo o inovovaný dizajn exteriéru.
Dizajnéri Kia vytvorili pre modernizované Sorento nové predné svetlomety s obrysovými svetlami LED, nové zadné výklopné dvere so zadnými združenými svetlami LED, nové nárazníky s vertikálne umiestnenými hmlovými svetlometmi a väčšou plochou lakovanou vo farbe karosérie. Zákazníci majú tiež širší výber väčších diskov kolies vrátane 19 palcových diskov z ľahkej zliatiny.
V päťmiestnom, alebo sedemmiestnom interiéri má viac plôch zmäkčený povrch. Luxusnejší charakter vozidla umocňuje aj nový prístrojový štít s LCD, nová stredová konzola so 7-palcovým multimediálnym systémom a pri modeloch s automatickou prevodovkou aj nová konzola s pákou voliča obšitou kožou a rovnou kulisou. Interiér, ponúkaný s čiernym, alebo béžovým čalúnením z tkaniny či kože, môže byť na želanie posádky vozidla zaplavený prirodzeným svetlom vďaka väčšiemu panoramatickému strešnému oknu bez stredovej priečky a s elektricky ovládanou clonou.
Nové modernizované modely sa začnú predávať v druhom polroku 2012.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.