Nová Elantra je na trhu len približne dva roky, no automobilka napriek tomu pre ňu pripravila niekoľko drobných vylepšení.
Hyundai Elantra je u nás pomerne známym modelom. Zaslúžila sa o to hlavne predchádzajúca generácia tohto modelu, ktorá boli u nás veľmi obľúbená. Aktuálna generácia tohto modelu sa u nás predáva len niečo vyše roka, no v domácej Kórei ju už pod názvom Avante podrobili drobnej modernizácii.
Ak očakávate razantné zmeny dizajnu, mýlite sa. Hyundai Elantra/Avante pre modelový rok 2013 dostala len drobné vylepšenia svetlometov a zmeny vo výbave. Koncové svetlá teraz disponujú LED technológiou, predné sú o čosi stmavené a výrobca upravil stierače, zatiaľ však nevedno ako.
Do ponuky pribudol nový bronzový lak, výbava vozidla je doplnená o rôzne prvky, ako napríklad vyhrievaný volant, odvetrávané predné kožené sedadlá alebo parkovací asistent s výstupom na kameu.
Tieto zmeny sa zatiaľ týkajú verzie predávanej v Kórei. Modernizácia verzie predávanej v Európe a v USA zatiaľ nebola ohlásená.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?