Fiat 500 sa teší veľkej obľube nielen u zákazníkov, ale aj u tuningových spoločností. G-Tech predstavil verziu Sportster, ktorá dosahuje výkon brutálnych 340 konských síl!
Kto by dnes nepoznal legendárnu „päťstovku“. Jej novodobá generácia žne úspechy nielen na domácom kontinente, ale oslovila dokonca aj zákazníkov na americkom trhu. Ktorému európskemu miniautomobilu sa podarí takýto husársky kúsok?
Pravdou však je, že nový Fiat 500 je obľúbený nielen u motoristov a zákazníkov, ale aj u tuningových firiem, ktoré z neho pripravujú rôzne športové edície a špeciály. Jedným z nich je aj produkt spoločnosti G-Tech, ktorá pripravila Fiat 500 v edícii Sportster.
Fiat 500 Sportster upúta váš zrak už na prvý pohľad. Hádam sa nenájde niekto, kto by prehliadol zníženú strechu alebo agresívnu prednú časť s novým nárazníkom, ktoré dávajú talianskemu mini ten správny dynamický a prikrčený športový look. Exteriér dostal aj upravené prahy, veľký spoiler, alebo upravený zadný nárazník s difúzorom a stredovou koncovkou výfuku. V interiéri nájdeme závodný volant Momo alebo sedadlá Recaro.
Tie najväčšie a najlákavejšie zmeny sa však diali pod prednou kapotou. G-Tech vyladil pôvodný benzínový turbomotor od Fiatu 1,4 T-Jet tak, že v jeho podaní je základná verzia naladená na maximálny výkon 165 kW/224 k. V ponuke je aj ostrejšia verzia Sportster RS (165 kW/224 k) a vrcholom je Sportster RGT, ktorý ponúka na miniauto brutálny výkon, a to až 250 kW/340 k! Cenu takto upraveného Fiatu 500 však zatiaľ nepoznáme.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.