Fiat 500 sa teší veľkej obľube nielen u zákazníkov, ale aj u tuningových spoločností. G-Tech predstavil verziu Sportster, ktorá dosahuje výkon brutálnych 340 konských síl!
Kto by dnes nepoznal legendárnu „päťstovku“. Jej novodobá generácia žne úspechy nielen na domácom kontinente, ale oslovila dokonca aj zákazníkov na americkom trhu. Ktorému európskemu miniautomobilu sa podarí takýto husársky kúsok?
Pravdou však je, že nový Fiat 500 je obľúbený nielen u motoristov a zákazníkov, ale aj u tuningových firiem, ktoré z neho pripravujú rôzne športové edície a špeciály. Jedným z nich je aj produkt spoločnosti G-Tech, ktorá pripravila Fiat 500 v edícii Sportster.
Fiat 500 Sportster upúta váš zrak už na prvý pohľad. Hádam sa nenájde niekto, kto by prehliadol zníženú strechu alebo agresívnu prednú časť s novým nárazníkom, ktoré dávajú talianskemu mini ten správny dynamický a prikrčený športový look. Exteriér dostal aj upravené prahy, veľký spoiler, alebo upravený zadný nárazník s difúzorom a stredovou koncovkou výfuku. V interiéri nájdeme závodný volant Momo alebo sedadlá Recaro.
Tie najväčšie a najlákavejšie zmeny sa však diali pod prednou kapotou. G-Tech vyladil pôvodný benzínový turbomotor od Fiatu 1,4 T-Jet tak, že v jeho podaní je základná verzia naladená na maximálny výkon 165 kW/224 k. V ponuke je aj ostrejšia verzia Sportster RS (165 kW/224 k) a vrcholom je Sportster RGT, ktorý ponúka na miniauto brutálny výkon, a to až 250 kW/340 k! Cenu takto upraveného Fiatu 500 však zatiaľ nepoznáme.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?