O tom, že aj lifestylové prémiové kombi dokáže poskytnúť ukážkovú variabilitu vnútorného priestoru, sa nás snaží predstaviť prezentačné video.
Prémiové „kombíky“ strednej a vyššej triedy vo väčšine prípadov neslúžia ich majiteľom na sťahovanie nákladu alebo veľkého množstva batožiny. Ide o akýsi lifestylový doplnok konkrétneho majiteľa, ktorý automobil využíva na prácu, ale aj voľný čas, športovanie a rôzne koníčky...
Jedným z takýchto lifestylových kombi strednej triedy je aj štýlový Jaguar XF Sportbrake, ktorý nám na videu ukazuje, kam až siaha jeho schopnosť pojať veľké množstvo rôzneho typu batožiny, v preklade – ukazuje svoju variabilitu.
Nové kombi Jaguar XF Sportbrake sa verejnosti oficiálne predstavilo na tohtoročnom autosalóne v Ženeve, do predaja by sa malo dostať už v novembri. Bližšie informácie o tomto modeli sme vám priniesli v článku „Jaguar XF Sportbrake – Štýlové kombi prichádza na scénu“. Tu sa dozviete viacero podrobností o britskom aristokratovi.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?