V nedávné době jsme vám přinesli informace o nové generaci vozu Nissan 370Z. Ten má opustit vidlicový šestiválec ve prospěch přeplňovaného čtyřválce
Automobilka se nyní rozhodla, že než pošle šestiválec do důchodu, tak mu ještě dopřeje pořádnou kůru koní navíc. Veškeré úpravy a příslušenství zvolila automobilka na základě požadavků, které fanoušci značky přednesli na facebookových stránkách Nissanu.
Projekt 370Z, jak jej automobilka nazvala, přichází se dvěma fázemi úprav.
První fáze úprav se soustředí na 3,7 litrový vidlicový šestiválec. Montáž dvou turbodmychadel zajistila výkon přes 500 koní. Pro lepší odvod spalin dostal motor kompletně nový titanový výfukový systém. Nové brzdy dodala firma StopTech, tlumiče firma KW.
V rámci druhé fáze úprav dostal vůz nový volant, řadicí páku, nové budíky přístrojů a v neposlední řadě anatomická sedadla značky Recaro.
Standardem jsou nové devatenáctipalcové ráfky značky Volk. Karoserie byla polepena matnou folií.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?