V nedávné době jsme vám přinesli informace o nové generaci vozu Nissan 370Z. Ten má opustit vidlicový šestiválec ve prospěch přeplňovaného čtyřválce
Automobilka se nyní rozhodla, že než pošle šestiválec do důchodu, tak mu ještě dopřeje pořádnou kůru koní navíc. Veškeré úpravy a příslušenství zvolila automobilka na základě požadavků, které fanoušci značky přednesli na facebookových stránkách Nissanu.
Projekt 370Z, jak jej automobilka nazvala, přichází se dvěma fázemi úprav.
První fáze úprav se soustředí na 3,7 litrový vidlicový šestiválec. Montáž dvou turbodmychadel zajistila výkon přes 500 koní. Pro lepší odvod spalin dostal motor kompletně nový titanový výfukový systém. Nové brzdy dodala firma StopTech, tlumiče firma KW.
V rámci druhé fáze úprav dostal vůz nový volant, řadicí páku, nové budíky přístrojů a v neposlední řadě anatomická sedadla značky Recaro.
Standardem jsou nové devatenáctipalcové ráfky značky Volk. Karoserie byla polepena matnou folií.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?