V nedávné době jsme vám přinesli informace o nové generaci vozu Nissan 370Z. Ten má opustit vidlicový šestiválec ve prospěch přeplňovaného čtyřválce
Automobilka se nyní rozhodla, že než pošle šestiválec do důchodu, tak mu ještě dopřeje pořádnou kůru koní navíc. Veškeré úpravy a příslušenství zvolila automobilka na základě požadavků, které fanoušci značky přednesli na facebookových stránkách Nissanu.
Projekt 370Z, jak jej automobilka nazvala, přichází se dvěma fázemi úprav.
První fáze úprav se soustředí na 3,7 litrový vidlicový šestiválec. Montáž dvou turbodmychadel zajistila výkon přes 500 koní. Pro lepší odvod spalin dostal motor kompletně nový titanový výfukový systém. Nové brzdy dodala firma StopTech, tlumiče firma KW.
V rámci druhé fáze úprav dostal vůz nový volant, řadicí páku, nové budíky přístrojů a v neposlední řadě anatomická sedadla značky Recaro.
Standardem jsou nové devatenáctipalcové ráfky značky Volk. Karoserie byla polepena matnou folií.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.