Nissan dnes uvoľnil ďalšiu sadu oficiálnych fotografií novej generácie Nissanu Pathfinder.
Automobilka Nissan dnes uvoľnila nové oficiálne fotografie očakávanej novinky Nissan Pathfinder, zatiaľ len vo verzii pre severoamerický trh. V praxi sa však pozeráte na Pathfinder, ktorý až na malé detaily bude brázdiť aj naše cesty.
Prvé oficiálne fotografie boli zverejnené len pred pár dňami v tomto článku, kde sa dočítate aj prvé oficiálne informácii o novom Pathfinderi. Nebudeme sa preto opakovať, tieto informácie však doplňujeme okrem nových fotografií aj o zopár ďalších nových poznatkov.
Technická stránka nového Nissanu Pathfinder je prakticky totožná s novým Infiniti JX, ktorý sa už zopár mesiacov predáva. To vysvetľuje aj veľmi podobný dizajn exteriéru a takmer totožný interiér, no niet sa prečo diviť – ide o koncernových súrodencov.
Rovnaká platforma akou disponuje prémiové Infiniti zabezpečila Nissanu Pathfinder medzigeneračné zníženie hmotnosti o 227 kg, čo je nezanedbateľná hodnota. Pohotovostná hmotnosť novinky v základnom prevedení s pohonom prednej nápravy je „len“ 188 2 kg, verzia 4x4 váži 1946 kg a utiahne brzdený príves s hmotnosťou až 2300 kg.
zatiaľ jedinou pohonnou jednotkou pre japonské „mega SUV“ bude benzínový šesťvalec 3,5 V6 s maximálnym výkonom 194 kW/264 k, ktorý spolupracuje s bezstupňovou prevodovkou CVT Xronic. Kombinovaná spotreba paliva verzie s pohonom prednej nápravy sa bude pohybovať na úrovni 10,7 l/100 km, verzia 4x4 bude smädnejšia o 0,5 benzínu na každých 100 km.
Nový Nissan Pathfinder sa začne predávať na jeseň tohto roka, a to najprv v USA. Neskôr zavíta na ostatné trhy.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?