DDMWorks provedl několik změn na motoru. Nejvýznamnější je osazení motoru novým turbodmychadlem, který doplňuje kompresor. Vůz dále dostal nové, keramikou pokrytých pístů značky Wiseco, nebo Ojnic značky Carrilo. Výsledkem je výkon až 700 koní. A to vše z motoru, který svůj život začal jak dvoulitrový Ecotec značky Ford. Pro lepší oddech dostal motor nový výfukový systém od značky Magnaflow.
Váha vozu činí pouze 657 Kg. Výsledný poměr váhy ku výkonu činí neuvěřitelných 0,93 kg na koně. Takového poměru nedosahuje žádné z mnohamilionových supersportů, včetně slavného Bugatti Veyron.
Aby se vůz vypořádal s vyšším výkonem, tak DDMWorks dal na zadní nápravu 17-ti palcová kola s pneumatikami o šířce 275 mm.
Pro méně odvážné zájemce nabízí úpravce tři verze vozu - "nejslabší" s výkonem 450 koní, 575 koní pro odvážnější a jako vrchol 700koní.