Ariel Atom je neuvěřitelně rychlé a hbité auto i v základní verzi. Tuningový úpravce DDMWorks se však rozhodl dopřát vozu pořádnou porci výkonu.
DDMWorks provedl několik změn na motoru. Nejvýznamnější je osazení motoru novým turbodmychadlem, který doplňuje kompresor. Vůz dále dostal nové, keramikou pokrytých pístů značky Wiseco, nebo Ojnic značky Carrilo. Výsledkem je výkon až 700 koní. A to vše z motoru, který svůj život začal jak dvoulitrový Ecotec značky Ford. Pro lepší oddech dostal motor nový výfukový systém od značky Magnaflow.
Váha vozu činí pouze 657 Kg. Výsledný poměr váhy ku výkonu činí neuvěřitelných 0,93 kg na koně. Takového poměru nedosahuje žádné z mnohamilionových supersportů, včetně slavného Bugatti Veyron.
Aby se vůz vypořádal s vyšším výkonem, tak DDMWorks dal na zadní nápravu 17-ti palcová kola s pneumatikami o šířce 275 mm.
Pro méně odvážné zájemce nabízí úpravce tři verze vozu - "nejslabší" s výkonem 450 koní, 575 koní pro odvážnější a jako vrchol 700koní.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?