Ariel Atom je neuvěřitelně rychlé a hbité auto i v základní verzi. Tuningový úpravce DDMWorks se však rozhodl dopřát vozu pořádnou porci výkonu.
DDMWorks provedl několik změn na motoru. Nejvýznamnější je osazení motoru novým turbodmychadlem, který doplňuje kompresor. Vůz dále dostal nové, keramikou pokrytých pístů značky Wiseco, nebo Ojnic značky Carrilo. Výsledkem je výkon až 700 koní. A to vše z motoru, který svůj život začal jak dvoulitrový Ecotec značky Ford. Pro lepší oddech dostal motor nový výfukový systém od značky Magnaflow.
Váha vozu činí pouze 657 Kg. Výsledný poměr váhy ku výkonu činí neuvěřitelných 0,93 kg na koně. Takového poměru nedosahuje žádné z mnohamilionových supersportů, včetně slavného Bugatti Veyron.
Aby se vůz vypořádal s vyšším výkonem, tak DDMWorks dal na zadní nápravu 17-ti palcová kola s pneumatikami o šířce 275 mm.
Pro méně odvážné zájemce nabízí úpravce tři verze vozu - "nejslabší" s výkonem 450 koní, 575 koní pro odvážnější a jako vrchol 700koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.