Renault chce podporiť predaj svojich modelov na španielskom trhu netradičnou formou - k vybraným modelom zákazníkom pribalí elektromobil Twizzy zdarma.
Francúzi zabili tri muchy jednou ranou, plán automobilky Renault nemá obdoby. Zákazníkovi na španielskom trhu automobilka k modelom Laguna, Latitude a Espace pribalí jeden elektrický model Twizy ako bonus. Tento plán vyrieši menší záujem o minielektromobil, zároveň pomôže naplniť jeho výrobné kapacity v továrni a podporí predaj na tamojšom trhu.
Ako sme už spomínali, akcia Renaultu sa na španielskom trhu týka vybraných modelov - Laguna Liftback, Laguna Grandtour, Laguna Coupé, Latitude a Espace. Má to však jeden malý háčik – zákazník musí využiť značkové financovanie s minimálnou akontáciou 6 000 €. V takom prípade mu dealer odčíta zo základnej ceny minielektromobilu 4 917 €, o zvyšnú čiastku vo výške 2 073 € si požiada zákazník formou štátnej dotácie. V cene nie je zahrnutý prenájom batérií, ten činí 50 € mesačne.
Zákazníci, ktorých sa týka akcia, dostanú základný model Renault Twizy 45. To znamená, že elektromobil bude dosahovať obmedzenú maximálnu rýchlosť 45 km/h, v Španielsku ho budú môcť šoférovať aj bez vodičského preukazu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?